Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Labview NI-DAQmx 16.0 naar 18.0

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views

Vraag

• Matthew.schoone
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 13-01 22:27
Ik gebruik nu een tijdje labview 2018 op mijn computer en probeerde nu de NI-DAQ driver te downloaden. Ik heb vanuit school een cd ontvangen met de 16.0 (voor 2014/2015/2016). Nu heb ik de 18.0 nodig en kom niet echt verder.

Is het mogelijk deze versie te upgraden kostenloos.

Alle reacties

• farlane
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 15:45
Neem contact op met NI zou ik zeggen

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

Ik zie sowieso even niet wat dit met Programming van doen heeft :? Waar hoort mijn topic?

Ik zou je topic doorzetten naar Client Software Algemeen als ik dacht dat 't daar kans maakte, maar in huidige vorm maakt 't daar ook weinig kans omdat de topicstart gewoon teveel informatie ontbeert. Ik adviseer je dan ook een nieuw topic te openen (in 't juist (sub)forum) en dat volgens onze Quickstart te doen. Dan maakt je topic vele malen meer kans op constructieve, interessante replies.

Flat earth is not theory, it is a diagnosis.

Over mij | Wat vervelend

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True