Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Storing in stream binnen motionEye

Pagina: 1
Acties:

• JBS
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Op mijn NUC pricewatch: Intel NUC Kit NUC8i3BEH draai ik onder andere motionEye waarin ik voor nu één Xiaomi Xiaofang heb toegevoegd. Bij gedetecteerde beweging binnen de getekende mask maakt motionEye een reeks snapshots. Dat werkt op zich goed, alleen zie ik in de stream die binnen motionEye getoond wordt, en dus ook in de snapshots, regelmatig haperingen in het beeld, zoals hieronder. Wanneer ik dezelfde stream van de Xiaomi Xiaofang in VLC bekijk zie ik dit soort zaken niet. Ik realiseer me dat een IP camera via WiFi niet optimaal is, en dit soort storingen tot gevolg kan hebben, maar aangezien de stream in VLC deze niet weergeeft, durf ik te stellen dat WiFi in dit geval niet de oorzaak is.

Waar zou het wel aan kunnen liggen? Ingestelde framerate in motionEye die afwijkt van de ingestelde framerate op de Xiaomi Xiaofang camera? Andere bekende oorzaken wellicht?

Storing in een balk over breedte van beeld (hieronder enkel dat stuk getoond).
https://i.imgur.com/S7n6SV3.png

'Regenboog' over deel van beeld (hieronder enkel dat stuk getoond).

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True