Toon posts:

Tooltje gezocht voor vasthouden van programma's aan schermen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik weet niet exact hoe en waar ik moet ik zoeken, maar ik zoek het volgende.
Omdat ik met drie schermen werk en regelmatig mijn computer op werk lock, raken mijn openstaande programma's zoals excel, notepad, browser en overige in de war.

Daarmee bedoel ik dus dat bijv. Excel eerst links van mijn scherm zat en daarna opeens weer rechts.
Hoe zorg ik ervoor dat dit stopt en gewoon vasthoudt?

Hoop dat jullie mij een beetje begrijpen.
Thanks

Heb Win 10. x64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:49

Reinier

\o/

Lang, heel lang geleden gebruikte ik daar UltraMon voor. Maar dat was ongeveer in de Middeleeuwen. Volgens de feature overview zou dit moeten doen wat jij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Op werk... Ben je de enige met 3 schermen? Hebben collega's hetzelfde issue? Gebruik je een docking of KVM ofzo? Is er al gesproken met de IT-afdeling?

Kan me voorstellen dat je niet zomaar "elke tool" zelf kan / mag installeren?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:45

skate master

Autodesk Educator Expert

Ik ben ook wel geïnteresseerd hoe ik er voor kan zorgen dat mijn vensters blijven staan op de plek zoals ik dit had voordat de standby stand intreed.
Ik heb een 32"4k monitor en een 24" monitor naast elkaar in gebruik.
Het werkt prima en ben dik tevreden echter blijven de schermen wie ik open heb op de 24" niet op dit beeldscherm staan wanneer ik de pc uit slaapstand haal.

Nu kan ik de slaapstand uitschakelen, maar liever heb ik een instelling wie ik kan aanpassen zodat mijn venster posities onthouden worden. Mocht hier geen standaard instelling voor zijn dan maar met een programmatje.