Ik heb niet eens naar modulair gekeken, puur naar prijs en kwaliteit. Modulair of niet is niet zo relevant voor vele doorsnee gebruikers.
Wat is het merkbare voordeel hier van NVMe SSD
Ik zeg toch ook niet dat er een merkbaar voordeel is! Er is wel het formaat natuurlijk, M.2 vind ik veel praktischer. Maar goed, ook dat is persoonlijke voorkeur.
systeem wat nooit 200w verbruikt behoeft geen 550w voeding, en helemaal geen Focus serie. snap echt niet hoe je hier bij komt allemaal. het slaat compleet nergens op wat je hier adviseert
Ik kijk naar prijs en kwaliteit en dan zou ik never nooit niet voor budget 200 of 300W voedingen kiezen. Dan liever een goede voeding zoals een Seasonic Focus. En zoals ik hieronder al reageer op ItsWillem, die Seasonic Focus is niet veel duurder dan een budget 200/300W voeding. Dan is het wat mij betreft logischer daarvoor te kiezen. -- Edit: ergens niet goed gekeken, die Focus is stuk duurder. Dan is bv.
pricewatch: be quiet! Pure Power 11 300W een praktischere keus, nog geen oud model en BeQuiet! is meestal ook wel leuk spul.
Maar goed, ik reageer niet meer op jouw posts, jij bent er alleen maar op gefocused iets af te kraken omdat het niet in jouw visie past. Ik zeg wel dat ik wat duidelijker in m'n motivatie had kunnen zijn trouwens.
d22wth schreef op maandag 7 januari 2019 @ 18:43:
Nvme is echt nutteloos voor enkel wat office taken en je gaat het verschil ook zeker nooit merken. Zelfs met het laden van grote games is er nauwelijks verschil (soms maar een paar seconden op de 40 totaal)
@
Wildfire niet gemeen bedoelt maar je zegt dan ook '"alleen dat ik daar voor zou kiezen bij
nieuwe systemen" en raad je een minstens 8 jaar oude voeding aan...
Dat het een 8 jaar oud model was had ik me even niet beseft, dacht dat die toch recenter was. Daarom een andere aanbevolen. Zo'n Seasonic Focus is niet veel duurder dan een 300W model van een fatsoenlijk merk en zo hou je iig ook nog wat overcapaciteit voor later, kan de voeding wellicht meeverhuizen naar een beter systeem.
Als er toch iets goedkoper moet komen qua voeding, een 300W BeQuiet wellicht:
pricewatch: be quiet! Pure Power 11 300W
[
Voor 45% gewijzigd door
Wildfire op 07-01-2019 18:53
]