Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shafy
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11-03-2024
Hallo,

Een tijd gelden was mijn telefoon gevallen, met als resultaat dat mijn volume knop was ingedeukt. Dit zorgd ervoor dat het bedienen van het volume zeer ongemakkelijk gaat. Nu is er laatst een android update geweest voor de Nokia 8 waar de Android versie van 8 naar 9P is gegaan.

Na de telefoon opnieuw op te starten voor de update, ben ik opeens in veilige modus en kan ik mijn apps niet meer gebruiken. Dit komt zeer hoogswaarscheinlijk omdat mijn volume knop gebogen is en tijdens het opstarten de beide volume knoppen zijn ingedrukt.

Weet een van jullie hoe ik uit veilige modus zou kunnen komen?
Moet ik dan toch mijn eigen telefoon gaan open halen, of is er dan toch een manier om in veilige modus te komen zonder de telefoon opnieuw op te hoefen starten? (ben
bang van niet :'( )

Alvast bedankt

Beste antwoord (via rens-br op 07-01-2019 21:29)

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
Jou vermoedens zijn hoogstwaarschijnlijk goed.

Ik kan weinig anders bedenken om dit probleem op te lossen anders dan je telefoon openen, je kunt niet van veilig modus naar normale modus zonder opnieuw starten.

Je kunt proberen om je telefoon via adb opnieuw te starten maar ik twijfel dat dit de check naar de toets combinatie voor veilig modus zou by passen

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
Jou vermoedens zijn hoogstwaarschijnlijk goed.

Ik kan weinig anders bedenken om dit probleem op te lossen anders dan je telefoon openen, je kunt niet van veilig modus naar normale modus zonder opnieuw starten.

Je kunt proberen om je telefoon via adb opnieuw te starten maar ik twijfel dat dit de check naar de toets combinatie voor veilig modus zou by passen