Welke draadloze geluids set is het beste bij mij LG C8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul nrd
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-06-2023
Hallo,

Ik ga een LG C8 kopen binnenkort en ik vroeg mij af welke draadloze home cinema set daar het beste bij past want ga ook mijn audio set vervangen.

Zit zelf te denk aan Sonos set maar weet dus niet of dit wel het handigst en het beste is.

Ik hoor graag van jullie wat jullie denken wat goed is en waarom bij mij LG C8?

[ Voor 3% gewijzigd door Raoul nrd op 06-01-2019 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-10 20:02
Geluid is heel persoonlijk? Daarbij past een bepaald geluid systeem niet het beste bij een bepaalde tv, tenzij je een soundbar van hetzelfde merk koopt in de dezelfde lijn wat qua looks goed past.

Maar qua geluid, sonos zou ik links laten liggen. Ga eens naar een hifi zaak (dus niet een media markt tussen ander schreeuwend spul) en luister wat je prettig vindt.

Mijn eerste gevoel voor een wireless systeem zou gaan naar een Yamaha of heos. Maar zelf kies ik nog steeds liever voor een versterker met een paar goede zuilen.

Review van HEOS systeem:
https://www.homecinemamag...-denon-heos-bar-high-end/

[ Voor 8% gewijzigd door Cyriel85 op 06-01-2019 20:05 . Reden: Review toegevoegd ]

Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDude84
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online

TheDude84

The Dude abides

De nieuwe wireless van KEF is erg goed, maar weet niet of dit in het budget zit als je nu naar Sonos kijkt.
https://www.whathifi.com/kef/ls50-wireless/review

Verder is het idd erg persoonlijk, dus ga vooral luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat wil je afspelen?

Ik kijk gewoon TV en sommige series over de eigen speakers van mijn E7 en dat klinkt nog best goed.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wat is "draadloos"? Als je op de plaatsen waar je speakers moeten komen te staan om een optimaal geluidsbeeld te kunnen gaan geven alsnog een stopcontact moet hebben dan is 't idee aangaande "draadloos" ook al meteen weer verwezen naar het land der .....

Ik neem aan dat je een dúúr audio systeem gaat aanschaffen om daar ook een goed geluid uit te kunnen gaan halen in de ruimte waar je jezelf bevind en niet om zomaar een setje "speakers" te hebben?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Raoul nrd Aankoopadviezen doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies.

Daarnaast is het een beetje een karig topic. Wat versta je onder het beste? Wat het beste bij je tv past qua looks, het beste geluid heeft, het beste in elkaar zit qua bediening... etc.
Pagina: 1