Ik ben het bezit van een HP Chromebook. Sinds enkele dagen is het niet meer mogelijk om op mijn account in te loggen. Het wachtwoord is correct (door naar de recovery pagina te gaan wordt dit bevestigd) en er zijn geen fouten in mn wachtwoord door toetsenbordinstellingen. Andere accounts kan ik wel mee inloggen en gastmodus doet het ook. Ik heb geen problemen op op andere manier in mn google account te komen, alleen het inloggen op de chromebook gaat niet meer.
Nu lees ik online al dat powerwashen de oplossing is, maar daarnee ben ik al mijn lokaal opgeslagen bestanden kwijt. Achteraf natuurlijk stom dat ik dat niet op de cloud heb gezet.
Is er een manier bekend om er toch weer in te komen, of een mogelijkheid om een backup te maken en deze na powerwash weer te laden? íets om bij mijn bestanden te komen?
Ik hoor het graag.
Nu lees ik online al dat powerwashen de oplossing is, maar daarnee ben ik al mijn lokaal opgeslagen bestanden kwijt. Achteraf natuurlijk stom dat ik dat niet op de cloud heb gezet.
Is er een manier bekend om er toch weer in te komen, of een mogelijkheid om een backup te maken en deze na powerwash weer te laden? íets om bij mijn bestanden te komen?
Ik hoor het graag.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2019 19:27 ]