Goedenavond,
Ik woon nu een jaar in een appartement, in een appartementencomplex. (uit 1967)
Hier hebben wij een simpele intercom van Comelit in de woonkamer hangen die prima werkt, maar gezien ik 1 kamer als hobbykamer heb ingericht en er tussendeuren veelal dicht zijn, loop ik regelmatig tegen een probleem aan:
Ik hoor de bel niet.
Uiteraard heb ik al eens bij de VvE geïnformeerd of die tips hebben, maar dat komt vooral op neer: Wij weten het ook niet, kijk maar of er iets mogelijk is.
Nu zat ik zelf te denken, om bijvoorbeeld alleen een losse extra bel(speaker) aan te sluiten en in de hobbykamer te plaatsen, zodat ik die in de hobbykamer hoor, en dan alsnog naar de intercom kan lopen.
Of gewoon een extra telefoon.
Uiteraard heb ik al zitten googlen, maar kom niet heel veel verder.
Heeft iemand hier tips of ideeën over eventuele mogelijkheden?
Alvast bedankt voor de moeite!
Plaatje hieronder is de huidige intercom in huis:
Ik woon nu een jaar in een appartement, in een appartementencomplex. (uit 1967)
Hier hebben wij een simpele intercom van Comelit in de woonkamer hangen die prima werkt, maar gezien ik 1 kamer als hobbykamer heb ingericht en er tussendeuren veelal dicht zijn, loop ik regelmatig tegen een probleem aan:
Ik hoor de bel niet.
Uiteraard heb ik al eens bij de VvE geïnformeerd of die tips hebben, maar dat komt vooral op neer: Wij weten het ook niet, kijk maar of er iets mogelijk is.
Nu zat ik zelf te denken, om bijvoorbeeld alleen een losse extra bel(speaker) aan te sluiten en in de hobbykamer te plaatsen, zodat ik die in de hobbykamer hoor, en dan alsnog naar de intercom kan lopen.
Of gewoon een extra telefoon.
Uiteraard heb ik al zitten googlen, maar kom niet heel veel verder.
Heeft iemand hier tips of ideeën over eventuele mogelijkheden?
Alvast bedankt voor de moeite!
Plaatje hieronder is de huidige intercom in huis: