headset PS4 afterglow ag9

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnepg
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 02-05-2021
Ik heb een headset afterglow ag9 voor ps4 gekocht. Na enkele dagen is de afneembare microfoon afgebroken. Dit komt volgens internet wel vaker voor.... De microfoon ( ag9/ag9+ detachable microphone ) lijkt enkel bij PDP zelf te koop. Dit is echter in de VS en bestellen voor België lijkt niet te lukken... Waar kan ik die nog kopen?
Een volledig nieuwe headset kost me 75 euro.

Graag advies
Gunther

[ Voor 3% gewijzigd door winnepg op 06-01-2019 16:42 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Graag advies
Enorm inkoppertje maar wat zei de verkoper toen je meldde dat de headset na een paar dagen al kapot is gegaan?

Neem aan dat ook in België de term "garantie" bestaat?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:18
Beste Winnepg, welkom op Tweakers! Je topic bevat erg weinig info waardoor we je geen goed advies kunnen geven. Vragen over garantieafhandeling kunnne beter in een ander topic dan Spielerij, bijvoorbeeld in Shopping Forum .

Het begint echter bij de verkoper, en laat die info nou ontbreken . Waar gekocht? Online, of in een winkel? In Belgie of in het buitenland? Wat was de reactie van de verkoper en/of fabrikant?

Hier gaat nu een slotje op. Mocht je verder vragen hebben naar aanleiding van de respons van de verkoper, kun je een topic openen in Shopping Forum. Lees dan wel eerst Het algemeen beleid #quickstart door!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Dit topic is gesloten.