Vraag

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:19

P_Tingen

omdat het KAN

Topicstarter
Ik zoek een?
Kleine android tablet van ongeveer 7-8''

Wat is je budget?
€200

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Boeken lezen en een beetje internetten. Ik heb ook een ereader maar de tablet is makkelijk voor boeken van de bibliotheek. De app daarvoor krijg ik niet aan de praat op mijn ereader (DRM geneuzel) en de Android app werkt prima

Wat heb je zelf al gevonden?
In de PW staan wel een paar maar echt enthousiast word ik er ook niet van. Op BOL kom ik ook nog wel wat tegen maar daar zit spul tussen met Android 4.4. Het zou verboden moeten zijn om dat nog te verkopen. Daarnaast kwam ik op AliExpres nog een Xiaomi mi pad 4 tegen en daarnaast ook de Chuwi Hi9. Die leken me wel wat

Welke vragen heb je hier nog over?
Kan iemand iets nuttigs aanbevelen? Zijn er redelijke china-tablets die voor mij zouden voldoen, anders dan de Xiaomi? Is die ChuWi wel wat voor die €100?

[ Voor 30% gewijzigd door P_Tingen op 06-01-2019 16:33 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

Alle reacties

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-11 13:54

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ik zou het echt niet doen en kijken waarom je je erreader niet aan de praat krijgt. Die zijn daar voor gemaakt (als je geen 10 jaar oude hebt). Je kan ook de bieb boeken via de PC op de ereader zetten. Check wel of de datum goed staat op je ereader.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
Xiaomi doet wel aan updates op MIUI volgens mij dus dan zou ik daar als eerste naar kijken.

Overigens is een e-reader meestal rond de 6 inch. Misschien ook een telefoon van dat formaat overwegen IPV een extra apparaat meeslepen, dan wel een telefoon als tablet gebruiken?