Nou ik denk dat ik hiet goed zit... Er komt voortdurend rook uit de kast van mijn PC. Al een paar weken. Alles lijkt perfekt te werken en hij crashed nooit. Alleen die rook stinkt zo. Wat moet ik doen?
Kast open doen en kijkuh waar het weg komt !! DUH!!
Er komt al een paar weken ROOK uit je computer???? En je zal niet eens even je kast openschroeven om te kijken ofzow????Op zondag 22 juli 2001 23:22 schreef freubelaar het volgende:
Nou ik denk dat ik hiet goed zit... Er komt voortdurend rook uit de kast van mijn PC. Al een paar weken. Alles lijkt perfekt te werken en hij crashed nooit. Alleen die rook stinkt zo. Wat moet ik doen?
nee, moet je vooral blijven computeren 
kijk dan wat er is, waar de rook vandaan komt enzo
kijk dan wat er is, waar de rook vandaan komt enzo
Verwijderd
ja. dat is vervelend ik zou hem ook maar openschroeven en kijken welk fannetje niet draait , en zich langzaam verenigt met het koelblok
Verwijderd
ga ergens anders heen met je blaat verhalen man ...Op zondag 22 juli 2001 23:22 schreef freubelaar het volgende:
zeker na 4 posts vertrouw ik dat niet
sja ik durf er niet in te kijken. Ik weet niet wat ik aan mag raken...
en de rook is nogal sterk , dus het prikt in mijn ogen
Verwijderd
Toch nog eventjes gelachen vandaagOp zondag 22 juli 2001 23:25 schreef therealslimarne het volgende:
[..]
Er komt al een paar weken ROOK uit je computer???? En je zal niet eens even je kast openschroeven om te kijken ofzow????
Sorry hoor, maaruh ik snap niet wat je hier doet... Als je nog niet eens je kast durft open te schroeven snap ik niet dat je hier DURFT te posten !!!Op zondag 22 juli 2001 23:27 schreef freubelaar het volgende:
wat een neppert
als er rook uit komt dan is het meestal gelijk kapot
volgende keer eerst goed nadenken voordat je een broodje aap verzint AAP!
als er rook uit komt dan is het meestal gelijk kapot
volgende keer eerst goed nadenken voordat je een broodje aap verzint AAP!
Verwijderd
wat dacht je van eerst de computer uit te zetten... en raam ff open doen... dan ff open schroevenOp zondag 22 juli 2001 23:27 schreef freubelaar het volgende:
Verwijderd
de volgende keer als het winter is de pc binnen neer zetten en niet buiten laten staanOp zondag 22 juli 2001 23:32 schreef DE_Michiel het volgende:
Bij mij was het nog gekker, er kwam toen opeens sneeuw uit men pc.
Echt gek
Verwijderd
dan zou ik toch maar eens een huis kopen/huren, en de lantaarnpaal weer dichtschroeven (of je hebt een generatortje ofzo), en dan zal je geen last meerhebben van sneeuwOp zondag 22 juli 2001 23:32 schreef DE_Michiel het volgende:
Bij mij was het nog gekker, er kwam toen opeens sneeuw uit men pc.
Echt gek
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()