Pc case met rgb

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• trainsim87
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-02-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Pc case met RGB functionaliteit en RGB casefabs

Wat is je budget?
tot 180 euro ongeveer

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Corsair bij voorkeur maar ik heb geen bepaalde voorkeur voor een merk

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik heb gebruik de pc vooral om te gamen, mijn pc is samengesteld uit een AMD Ryzen 2700x, MSI GeForce 1070 ti, MSI x470 gaming Carbon pro

Beste antwoord (via trainsim87 op 06-01-2019 18:43)

Verwijderd

Het is deze geworden pricewatch: Corsair Carbide SPEC-OMEGA RGB Wit , bedankt voor de goede support

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Wat heb je zelf gevonden. Zou niet zo moeilijk hoeven zijn om wat zoekinstellingen te doen in categorie: Behuizingen

• trainsim87
Dank je voor de info , is er tussen sharkoon en Corsair kwaliteits verschil want ik zag dat de prijzen redelijk verschillen

• DutchTaz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:07

• Joramk
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12-10-2025
Hai,
Ik heb 2 kasten van Corsair voor je gevonden. Misschien vind je het wat.
pricewatch: Corsair Carbide SPEC-OMEGA RGB Zwart
pricewatch: Corsair Crystal 570X RGB Zwart

• Uszka
  • Nu online
trainsim87 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 14:23:
Dank je voor de info , is er tussen sharkoon en Corsair kwaliteits verschil want ik zag dat de prijzen redelijk verschillen
Ligt eraan welke Sharkoon en welke Corsair. Prijsverschil is niet alleen afhankelijk van de kwaliteit. Ook de afmetingen, aantal RGB fans, verdere RGB voorzieningen, inbouwmogelijkheden, inbouwgemak, afwerking en ga zo maar door zijn van invloed op de prijs. gezien de onderdelen die je in wil bouwen zou ik geen budget kastje aanraden maar beginnen te selecteren bij €80.

• trainsim87
Lijkt me beste om bij die 2 Corsair te blijven zoals Joramk aangaf , is er veel verschil tussen die 2 kasten ?

• Uszka
  • Nu online
Alleen het uiterlijk is al een wereld van verschil.

Maar eh... ga je zelf ook nog onderzoek doen?

• trainsim87
Ik ga het zelf een beetje onderzoeken nog , beetje vergelijken tussen beide cases

• Uszka
  • Nu online
Neem ook https://tweakers.net/pric...671;916507;549627;977379/ mee in je overweging. Zijn prima behuizingen.

• trainsim87
Bij de Corsair 570 zijn er enkel 3 koelers vooraan zag ik net is dat voldoende koeling voor de pc case ?

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

Het is deze geworden pricewatch: Corsair Carbide SPEC-OMEGA RGB Wit , bedankt voor de goede support

• Joramk
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12-10-2025
Houd je er wel rekening mee dat er 'slechts' 2 fans meegeleverd worden. Dit kan misschien wat weinig zijn voor een high-end systeem.

Verwijderd

Ik heb 2 koelers bijbesteld dan zal het wel voldoende zijn denk ik

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2019 17:19 ]

Pagina: 1