Huh ? video plank maakt zooi van tweakers menu

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:12
Als ik door tweakers.net scroll lopen de letters soms door elkaar zodat je een onleesbaar zooitje krijgt

dit doet hij ook op andere sites btw ..
op oc'ers ook ....

ik heb een jaton gf2 mx in windhoos 2k

iemand een id hoe het komt en hoe ik er vanaf kom ?

Afbeeldingslocatie: http://www.homepages.hetnet.nl/~nadir123/zooi.jpg

Repareren doe je zo.

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:10

ThaDude

Hang Loose

ligt dit niet aan je browser?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• Vincent17
  • Laatst online: 19-07 00:20
ligt volgens mij meer aan je connectie en je browser, heb je ook problemen in games?

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-01 22:08

JnX

Volgens mij is dit een probleem met je browser. Welke browser gebruik je (en welke versie)? Met IE 5 had ik ook wel eens problemen op de tweakers site.

• roedie
  • Laatst online: 24-10-2025
dat doet die van mij ook soms. En als hij er echt zin in heeft dan loopt mijn hele desktop door elkaar. En dan natuurlijk crashen. Maar gelukkig niet zo vaak. Het is altijd explorer bij mij. Leer je mee leven, maar eigelijk zou dat niet moeten. versie4.72.3110.0 BTW

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

wat ook wel eens wil helpen is een andere videodriver proberen. Ik heb dat vroeger ook vaak gehad met een of andere brakke onboard videochip. Na installatie van een nieuwe versie (of andere versie) van de drivers was het probleem verdwenen.

PSN-id: Chrasher

• Sine
  • Laatst online: 22:12
IE 5.50.4522.1800
met sp1

en ik heb er nergens anders last van

[beetje offtopic]
vroeg ik me net af
hoe maakt ms een screenshot ?
memory dump van video plank ?
[/beetje offtopic]

Repareren doe je zo.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
heb ook een soort probleem.

instalde de laatste driver van m'n Intel 740i kaart. (4.0)

problemen, echt vage lay out van me compu enzo. oude drivers (3.0) er op gegooit en sinds nu krijg ik geen horizontale lijnen meer in me inet browser te zien.

echt heel vaag :?

Verwijderd

het kan nie aan je videoplank legge, windoze maakt nl een screenshot van wat hij naar de videokaart verstuur en niet van de output van de videokaart...dus videokaart is nie het probleem :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Ik heb exact hetzelfde. Ook IE 5.50 4522 1800 en W2K SP1. Het gebeurd heel af en toe, en dan alleen met hetzelfde T.net menu. Voorts heb ik helemaal nergens last van. Irritant, maar ik geloof het wel.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

volgens mij is dat overgens gewoon een geheugen prob van windoze....komt het voor als:

- je je pc al lang aan hebt staan?
- je veel programma's open hebt staan?
- je net een aantal vage bluescreens oid heb gehad?

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:31

Tarin

Just plain weird.

Dit probleem heb ik ook vaak, zowel met m'n ouwe Ati als met m'n gf2.. draai winme met de standaard meegeleverde ie (5.5 gloof ik).

Gebeurt altijd, ook als ik net gereboot heb. Het enige wat helpt is met de scrollbalk scrollen ipv met het wieltje.. maar daarvoor heb ik niet zo'n mooie muis.. :(

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

heb k ook gehad - op IE5.5, heb nu IE6 en heb het probleem niet meer (ook geforce II mx detenator 12.90 win2k pro)

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:03

Arjan A

Cenosillicafoob

Dit had ik wel eens op mn laptop die niet al te snel was en een niet al te snelle videokaart had.
Als de computer nog dingen aan het doen was terwijl ik t.net opende kreeg ik dat ook. Als ik wachtte tot de hd stil was, had ik het probleem niet. Het killen van allerlei processen deed ook altijd wonderen.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op maandag 23 juli 2001 00:29 schreef Kertje het volgende:
het kan nie aan je videoplank legge, windoze maakt nl een screenshot van wat hij naar de videokaart verstuur en niet van de output van de videokaart...dus videokaart is nie het probleem :)
Hoe wil je dit rijmen met directdraw functies?

Windows stuurt namelijk helemaal geen beeld naar je videokaart maar een verzamelijk losse bitmaps, lijnen, cirkels, vierkanten ed. Lijkt me niet dat ie dat makkelijker om kan zetten in een screenshot dan door gewoon het videogeheugen te dumpen...

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Op maandag 23 juli 2001 01:12 schreef Nikel het volgende:

[..]

Hoe wil je dit rijmen met directdraw functies?

Windows stuurt namelijk helemaal geen beeld naar je videokaart maar een verzamelijk losse bitmaps, lijnen, cirkels, vierkanten ed. Lijkt me niet dat ie dat makkelijker om kan zetten in een screenshot dan door gewoon het videogeheugen te dumpen...
Ja, maar in het videogeheugen heb je de benodigde data op het juiste moment mooi bijelkaar (het wordt je op een presenteerblaadje aangereikt), da's simpeler dan dat Windows wéér al die bitjes (circels, vierkanten e.d.) bij elkaar moet brengen voor een screenshot.
In ieder geval ben ik er van overtuigd dat onderhavig probleem niet aan de vga-kaart ligt (heb bij de weg een Matrox) omdat m'n bak zo stabiel is als een huis (BSOD, wasda :? ). Krijg het alleen af en toe met dit vermaledijde T.net menu. Zal wel een IE/scroll probleem zijn.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
probeer eens IE 6.0, deze werkt echt perfect bij mij...

Verwijderd

He Sine, Heb jij het al opgelost? Zit hier met het zelfde probleem....

WinXP + SP1
IE 6
alle updates

Asus GF Ti 4400
Dell 8300

Na mate de computer langer aan staat lijkt het probleem zich te verergeren, gooit stukjes karakters door elkaar 8)7 Andere videodrivers helpen niet. ;(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Mail hem eens in plaats van om zo'n rotte koe uit de sloot te halen :)
Anders open je maar een mooi, nieuw, schoon topic met alle essentiële informatie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.