Ik heb altijd een macbook gebruikt, maar vind toch wel veel plezier in gamen en daarin werd ik best wel gelimiteerd
, dus het wordt tijd voor een game pc! Ik heb dus ook weinig verstand van de meeste componenten 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, voor nu zoals fallout 4, TESO, en de sims. Met de graphics op 'high' of eventueel zelfs 'ultra' en dan netjes boven de 60fps. Ik ben ook niet van plan om zwaardere games te spelen in de toekomst
Wat mag het systeem gaan kosten?
Alleen componenten het liefst niet heel veel meer dan €800.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nog helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een monitor van ong. 22 inch in full hd, windows 10 home licentie (volgens mij kon je die goedkoop krijgen?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik had ergens gelezen dat de videokaarten van Nvidia wel goed zijn voor de toekomst, maar ik heb er weinig verstand van dus andere suggesties zijn ook welkom
.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Binnen het budget blijven en games op 1080 x 1920, 60 fps op 'high' of 'ultra' kunnen spelen. Mocht er een mogelijkheid zijn om het wat stiller te houden zou dat ook super zijn, maar hoeft niet
.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Vooral of dit lijstje klopt, en mocht er ergens wat bespaard of verbeterd kunnen worden zou het helemaal geweldig zijn
.
Ik heb overigens gebruikt gemaakt van de pc samensteller van gamepc.nl zodat het niet een grote puinhoop wordt
.
En ik twijfelde of ik de behuizing van hierboven zou nemen of deze:
Ik vind led altijd wel gaaf, maar weet niet zeker of er (positief) verschil in zit.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, voor nu zoals fallout 4, TESO, en de sims. Met de graphics op 'high' of eventueel zelfs 'ultra' en dan netjes boven de 60fps. Ik ben ook niet van plan om zwaardere games te spelen in de toekomst
Wat mag het systeem gaan kosten?
Alleen componenten het liefst niet heel veel meer dan €800.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nog helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een monitor van ong. 22 inch in full hd, windows 10 home licentie (volgens mij kon je die goedkoop krijgen?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik had ergens gelezen dat de videokaarten van Nvidia wel goed zijn voor de toekomst, maar ik heb er weinig verstand van dus andere suggesties zijn ook welkom
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Binnen het budget blijven en games op 1080 x 1920, 60 fps op 'high' of 'ultra' kunnen spelen. Mocht er een mogelijkheid zijn om het wat stiller te houden zou dat ook super zijn, maar hoeft niet
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Vooral of dit lijstje klopt, en mocht er ergens wat bespaard of verbeterd kunnen worden zou het helemaal geweldig zijn
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 202,99 | € 202,99 |
| 1 | MSI H310M PRO-VDH Plus | € 63,16 | € 63,16 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 259,- | € 259,- |
| 1 | Seagate Surveillance HDD, 1TB | € 64,99 | € 64,99 |
| 1 | Zalman T2 Plus | € 25,- | € 25,- |
| 1 | Cooler Master H412R | € 20,95 | € 20,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1D3000C16 | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 87,90 | € 87,90 |
| 1 | Crucial BX500 240GB | € 33,50 | € 33,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 817,39 | |
Ik heb overigens gebruikt gemaakt van de pc samensteller van gamepc.nl zodat het niet een grote puinhoop wordt
En ik twijfelde of ik de behuizing van hierboven zou nemen of deze:
Ik vind led altijd wel gaaf, maar weet niet zeker of er (positief) verschil in zit.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Sharkoon VG5-W Blauw | € 39,04 | € 39,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 39,04 | |
[ Voor 10% gewijzigd door Wendy519 op 05-01-2019 22:45 ]