Ik ben op zoek naar een laptop voor zakelijk gebruik en heb voorkeur voor een 13 inch model vanwege de mobiliteit.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga voornamelijk office applicaties draaien maar het is wel de bedoeling dat ik de komende drie jaar zonder problemen meerdere applicaties tegelijk kan draaien. Verder is ook belangrijk:
Mijn budget staat niet 100% vast en zit rond de 1800 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, daarom ook de voorkeur voor een 13 inch. Ik heb in het verleden met een surface pro gewerkt en het scherm was groot genoeg om goed op te werken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb de afgelopen tijd veel gelezen en vergeleken. Ik heb de Surface books, Pro en laptop overwogen maar loop tegen het issue met de weinige poorten aan.
Op dit moment zit ik te twijfelen tussen de Matebook en Elitebook:
pricewatch: Huawei MateBook X Pro (Mach-W29C)
pricewatch: HP EliteBook x360 1030 G3 3ZH28EA
Op dit moment is de Elitebook met 400 euro ruimschoots duurder maar heeft wel mijn voorkeur op basis van tablet functionaliteit en design. Nu kan ik de Elitebook downgraden om op dezelfde prijs uit te komen maar dan kom ik op een I5 en slechts 8GB geheugen uit.
pricewatch: HP EliteBook x360 1030 G3 3ZH02EA
Ga ik dit merken in mijn dagelijks gebruik de komende jaren?
Verder sta ik nog altijd open voor andere suggesties zolang die aan mijn wensen voldoen.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga voornamelijk office applicaties draaien maar het is wel de bedoeling dat ik de komende drie jaar zonder problemen meerdere applicaties tegelijk kan draaien. Verder is ook belangrijk:
- HDMI uitgang voor presentaties
- USB C poorten voor toekomstbestendigheid
- Solide behuizing
- Strak en zakelijk uiterlijk
- Windows machine
Mijn budget staat niet 100% vast en zit rond de 1800 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, daarom ook de voorkeur voor een 13 inch. Ik heb in het verleden met een surface pro gewerkt en het scherm was groot genoeg om goed op te werken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb de afgelopen tijd veel gelezen en vergeleken. Ik heb de Surface books, Pro en laptop overwogen maar loop tegen het issue met de weinige poorten aan.
Op dit moment zit ik te twijfelen tussen de Matebook en Elitebook:
pricewatch: Huawei MateBook X Pro (Mach-W29C)
pricewatch: HP EliteBook x360 1030 G3 3ZH28EA
Op dit moment is de Elitebook met 400 euro ruimschoots duurder maar heeft wel mijn voorkeur op basis van tablet functionaliteit en design. Nu kan ik de Elitebook downgraden om op dezelfde prijs uit te komen maar dan kom ik op een I5 en slechts 8GB geheugen uit.
pricewatch: HP EliteBook x360 1030 G3 3ZH02EA
Ga ik dit merken in mijn dagelijks gebruik de komende jaren?
Verder sta ik nog altijd open voor andere suggesties zolang die aan mijn wensen voldoen.