Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Op 2 januari 2019 heb ik bij SiComputers de KFA2 RTX 2070 besteld. Op 3 januari zag ik dat deze, en andere KFA2 RTX 2000 serie kaarten niet meer op de site van SiComputers te vinden zijn.

Toen ik bestelde was de levertermijn 2-3 dagen. Ik mailde daarom naar SiComputers dezelfde dag hierover en kreeg de 4e antwoord dat mijn bestelling die dag verstuurd werd en ik die de volgende, vandaag dus, zou moeten ontvangen.

Ik kreeg ook inderdaad een track-trace nummer en dat hield ik vandaag in de gaten want dan kon ik zien wanneer het tijd was om mijn PC open te maken en de nieuwe GPU erin te zetten. PostNl verwachtte tussen 11:15 en 13:45 te leveren. Maar na 13:45 stond de status nog steeds op "zending wordt verwacht maar zit nog niet in sorteerproces" wat na wat Googlen mij vertelde dat hoewel er wel een verzending was aangemeld bij PostNl, deze nog niet door hen was ontvangen voor verdere verzending.

Op dit moment, 20:10 op 5 januari is dat nog steeds de status als ik track-trace check.

Ik zit nu toch met een beetje het idee dat SiComputers mij aan het lijntje houdt. Ik heb vandaag om 15:43 weer een mail gestuurd naar hen met de vraag wat de stand nu is, of het pakket bij hen verzonden is en zo ja, dat het dan onderzocht zou moeten worden bij PostNl waar het dan is gebleven. Nog geen reactie.

Ik heb 1 keer eerder bij hen besteld en ook een RMA gehad op die bestelling, wel een tijd later, nog net binnen de garantie en dat ging allemaal goed. Ik lees nu ook wel heel slechte ervaringen met SiComputers hier dus zit nu met een dubbel gevoel.

Moet ik me zorgen gaan maken of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Mijn theorie:

- Je deed je bestelling.
- SiComputers meldt je aanstaande pakket alvast aan bij PostNL zodat deze t.z.t. mee kan.
- Bij samenstellen van je pakket blijkt niet alles op voorraad.

Vandaar dat je zending nog op "zending wordt verwacht maar zit nog niet in sorteerproces" staat. Denk dat ze een paar onderdelen gewoon hebben besteld bij de toeleverancier voor je.

Zou gewoon paar dagen afwachten nog. Veel bedrijven en mensen hadden ook vakantie en beginnen eigenlijk pas net weer aan het werk.

[ Voor 10% gewijzigd door CyberMania op 05-01-2019 20:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ackermans1973
Ik heb maar 1 ding besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Welke dus schijnbaar niet op voorraad is (voorraad informatie klopt wel vaker niet bij bedrijven, bijv. Max ICT). Dus is nabesteld voor je - maar dit is puur mijn theorie ; voor je echte antwoord moet je toch bij Sicomputers zijn.

Als je het niet vertrouwt gewoon je bestelling annuleren (Koop op afstand) en ergens anders bestellen. Je mag je bestelling bij koop op afstand altijd ontbinden.

[ Voor 17% gewijzigd door CyberMania op 05-01-2019 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:19
CyberMania schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:30:
[...]

Welke dus schijnbaar niet op voorraad is (voorraad informatie klopt wel vaker niet bij bedrijven, bijv. Max ICT). Dus is nabesteld voor je - maar dit is puur mijn theorie ; voor je echte antwoord moet je toch bij Sicomputers zijn.

Als je het niet vertrouwt gewoon je bestelling annuleren (Koop op afstand) en ergens anders bestellen. Je mag je bestelling bij koop op afstand altijd ontbinden.
Sicomputer gaf aan dat hij gister verstuurt zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:42

Dutch_Celt

Jollygood

Sommige zenders en zeker postnl zijn niet altijd even accuraat qua status, dus daar zou ik me niet op blind staren.

Wellicht moet dit gewoon vanaf een externe locatie verstuurd worden, en duurt dit een dag of wat langer, zeker gezien er inmiddels een weekend tussen zit.

Lijkt me gewoon dat je iets meer geduld moet hebben en komende week nog even afwachten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52
De status geeft inderdaad aan dat het pakket is aangemeld maar zijn eerste scan nog niet heeft gehad bij Postnl. Alleen sicomputers kan je hier verder bij helpen.

Ik weet niet welke trackingsite je gebruikt maar deze geeft vaak de beste tracking:
https://www.internationalparceltracking.com/#/search

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-07 21:50
Wat kunnen wij je meer vertellen dan de leverancier waar je besteld hebt? Ik kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent, maar als je het echt niet vertrouwd kan je misschien beter de bestelling annuleren?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ackermans1973 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:15:
...vandaag om 15:43 weer een mail gestuurd
...Nog geen reactie.
Kweenie maar volgens Google zijn de openingstijden maandag tm/ vrijdag tot 17:00. Dus ja, dan krijg je vandaag geen reaktie. Al zouden ze vandaag wel open zijn geweest; een beller is altijd sneller want ik kan me niet geheel aan de indruk onttrekken dat het een beetje "hoge verwachting" is dat een bedrijf maar binnen 5 kwartier voor sluitingstijd op een mail moet antwoorden.

Just my 2 cents; ben voor het laatst enkele jaren geleden bij SiComputers langsgeweest. Het is geen grote zaak; er was toen ook niet veel personeel maar er werd wel heel hard gewerkt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Och wat is er toch gebeurd met het geduld van mensen. 2-3 werkdagen levertijd is t/m maandag, en op zaterdag word er al vol paniek gereageerd :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomsDiner
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-07 23:22
Als ik goed ben ingelicht, werkt het vaak op de volgende manier:
  • Bestelling wordt compleet gemaakt, ingepakt en gewogen(*)
  • Bestelling wordt aangemeld, omdat de verzender de barcode nodig heeft om op het pak te plakken.
  • Bij het eerstvolgende ophaal moment neemt de verzender de doos mee, of de verkoper brengt alles zelf naar een distributiepunt
(* Volgens mij verschilt dat. DHL vermeld bij T&T nog wel het gewicht, bij TPG weet ik het niet)

Omdat het aanmelden op de site ook het moment is dat een verkoper gaat betalen, en omdat het pakket dan al dicht (en gewogen) is, is mijn ervaring dat je normaal ervan uit kan gaan dat het dan ook snel gaat. Echter kan het in de vakanties net iets anders werken.

Ik heb vorig jaar vier dagen moeten wachten (was speelgoed voor mezelf, ben een ongeduldig typje), en toen maar gebeld. Bellen gaat het snelst. Na een controle bleek dat mijn doos niet op de vaste plek voor te verzenden dozen was gezet, en dus in een hoekje stond te niksen. Naast excuses heeft die webwinkel gezorgd dat het alsnog binnen een dag bij mij was.

Daarom zou ik -als je eenmaal de T&T hebt- toch verwachten dat het normaliter snel gaat, en zo niet: dan bel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
Ik kijk het nog even aan, hopelijk maandag een wijziging in de status bij PostNL

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• VapingQueen
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-07-2020

VapingQueen

Patriotic Vapester!

YakuzA schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 22:12:
Och wat is er toch gebeurd met het geduld van mensen. 2-3 werkdagen levertijd is t/m maandag, en op zaterdag word er al vol paniek gereageerd :)
"Mensen" hebben tegenwoordig geen geduld meer, het liefst is het vandaag bestelt en gisteren geleverd. Als daaraan niet voldaan wordt, zijn het net kleine kinderen die gaan staan stampvoeten en schreeuwen in een supermarkt omdat ze geen snoepje krijgen..... :F

Mods : I-stick 50w, 2x Pioneer4U IPV4, Pioneer4U IPV2X, I-stick 100w V1, Reuleaux RX200, 3x Reuleaux RX300, 2x Smok GX350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-07 23:07
Het postnl verhaal is een beetje vreemd. Zeg je nu dat er eerst een tijdstip van levering stond en dat dit later een andere status is geworden? Als dat het geval is wordt je imho niet aan het lijntje gehouden door sicomputers maar gaat er iets mis bij postnl waar je wel weer sicomputers voor nodig hebt om dat opgehelderd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@SiComputers Misschien kunnen ze hier naar kijken via deze weg. ze hebben hier een bedrijfsaccount waar jij @Ackermans1973 ze ook een bericht kan sturen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
TomsDiner schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 22:39:
Als ik goed ben ingelicht, werkt het vaak op de volgende manier:
  • Bestelling wordt compleet gemaakt, ingepakt en gewogen(*)
  • Bestelling wordt aangemeld, omdat de verzender de barcode nodig heeft om op het pak te plakken.
  • Bij het eerstvolgende ophaal moment neemt de verzender de doos mee, of de verkoper brengt alles zelf naar een distributiepunt
(* Volgens mij verschilt dat. DHL vermeld bij T&T nog wel het gewicht, bij TPG weet ik het niet)

Omdat het aanmelden op de site ook het moment is dat een verkoper gaat betalen, en omdat het pakket dan al dicht (en gewogen) is, is mijn ervaring dat je normaal ervan uit kan gaan dat het dan ook snel gaat. Echter kan het in de vakanties net iets anders werken.

Ik heb vorig jaar vier dagen moeten wachten (was speelgoed voor mezelf, ben een ongeduldig typje), en toen maar gebeld. Bellen gaat het snelst. Na een controle bleek dat mijn doos niet op de vaste plek voor te verzenden dozen was gezet, en dus in een hoekje stond te niksen. Naast excuses heeft die webwinkel gezorgd dat het alsnog binnen een dag bij mij was.

Daarom zou ik -als je eenmaal de T&T hebt- toch verwachten dat het normaliter snel gaat, en zo niet: dan bel ik.
het voormelden van een pakket is niet direct een betaalmoment voor de verkoper.
waar ik werk wordt per gescand pakket betaald:
Wij kunnen dus in theorie 500 labels maken, wij betalen slechts die, die we meegeven aan de pakketophaler (1 dus, in het geval van 1 klant)
ninjazx9r98 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 23:54:
Het postnl verhaal is een beetje vreemd. Zeg je nu dat er eerst een tijdstip van levering stond en dat dit later een andere status is geworden? Als dat het geval is wordt je imho niet aan het lijntje gehouden door sicomputers maar gaat er iets mis bij postnl waar je wel weer sicomputers voor nodig hebt om dat opgehelderd te krijgen.
Dat is opzich niet heel vreemd: verzender zegt: ik heb hier een pakket en die ga ik aan jullie geven om vandaag te verzenden (volgens mij is er een mogelijkheid een verzenddatum mee tegeven als er een label wordt gemaakt, maar dat weet ik niet zeker)

postNL denkt: Ha, er komt een pakket van X bij ons binnen, die verwachten wij gewoon, dus die plannen wij in (maar we hebben hem nog niet). (status op site bij T&T wordt bijgewerkt naar wordt verwacht met een geschatte bezorgtijd, want wanneer je chauffeur gaat rijden dat weet je dan).

het ijlt vervolgens na omdat het pakket niet is langsgekomen, en daardoor wordt dat pas laat weer bijgewerkt (backup voor eventuele misscans ofzo?)

[ Voor 26% gewijzigd door mschol op 06-01-2019 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-07 23:07
mschol schreef op zondag 6 januari 2019 @ 00:02:
[...]

Dat is opzich niet heel vreemd: verzender zegt: ik heb hier een pakket en die ga ik aan jullie geven om vandaag te verzenden (volgens mij is er een mogelijkheid een verzenddatum mee tegeven als er een label wordt gemaakt, maar dat weet ik niet zeker)

postNL denkt: Ha, er komt een pakket van X bij ons binnen, die verwachten wij gewoon, dus die plannen wij in (maar we hebben hem nog niet). (status op site bij T&T wordt bijgewerkt naar wordt verwacht met een geschatte bezorgtijd, want wanneer je chauffeur gaat rijden dat weet je dan).

het ijlt vervolgens na omdat het pakket niet is langsgekomen, en daardoor wordt dat pas laat weer bijgewerkt (backup voor eventuele misscans ofzo?)
Ik noem het vreemd omdat ik het nog nooit gezien heb bij tracking van postnl. Ook als je tot 23:00 kunt bestellen met levering de volgende dag zie je pas een bezorg moment als de chauffeur onderweg gaat/is,dat is tenminste mijn ervaring. De status van aanmelding zie ik dan vrij snel na bestellen en dus voor de status met een bezorgmoment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ackermans1973
Ik vind het vreemd omdat:
A: De KFA2 reeks van RTX 2000 GPU's helemaal van de site van SiComputers is verdwenen
B: Na eerste vraag mij verteld is dat het die dag verstuurd zou worden
C: Negatieve reviews van SiComputers recent hier op Tweakers me niet echt een fijn gevoel geven
D: Status aangeeft dat verzending is aangemeld maar niet bij PostNL ontvangen
E: Dat mij het gevoel geeft dat SiComputers een label enkel heeft aangemaakt zodat het zou lijken dat het verzonden is, terwijl mogelijk de hele KFA2 RTX 2070 niet verstuurd is überhaupt omdat ze die totaal niet hebben ontvangen van hun leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:41

Baggeraar

Wat een gebagger..

Ackermans1973 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 01:26:
Ik vind het vreemd omdat:
A: De KFA2 reeks van RTX 2000 GPU's helemaal van de site van SiComputers is verdwenen
B: Na eerste vraag mij verteld is dat het die dag verstuurd zou worden
C: Negatieve reviews van SiComputers recent hier op Tweakers me niet echt een fijn gevoel geven
D: Status aangeeft dat verzending is aangemeld maar niet bij PostNL ontvangen
E: Dat mij het gevoel geeft dat SiComputers een label enkel heeft aangemaakt zodat het zou lijken dat het verzonden is, terwijl mogelijk de hele KFA2 RTX 2070 niet verstuurd is überhaupt omdat ze die totaal niet hebben ontvangen van hun leverancier.
A: SiComputers heeft gemerkt dat na jouw bestelling er geen nieuwe producten van hetzelfde type kan worden ingekocht, en haalt dus zijn listing van de site.
B: Werd wellicht verstuurd die dag, of tenminste klaargezet voor verzending, vandaar dat er ook al een T&T nummer bestaat, hij is wellicht enkel nog niet opgehaald door de leverancier.
C: Tja, volgende keer even beter onderzoek doen?
D: Zie B, pakket kan aangemaakt zijn na de ophaalronde van de postservice, en wordt dus pas maandag opgehaald bij de volgende ophaalronde.
E: Ik vermoed eerder B & D, maar jouw redenering kan ik ook volgen. Gewoon afwachten tot maandag (avond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
Lees mijn opening, ik heb ervaring met SiComputers en die is goed. Daarom nu de reviews gelezen en merkte daar op dat recent meer extreem negatieve te lezen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-06 20:03

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Op de productpagina van je kaart op SiComputers stond: 2-3 dagen?

Dus wat je doet: 2 januari, daar tel je 3 werkdagen bij op (maximale levertijd), dan krijg je dus maximaal volgende week maandag (7 januari)

In jouw geval, woensdag: besteld, dus levertijd: 1 werkdag: donderdag; 2 werkdagen: vrijdag; 3 werkdagen: volgende week maandag...

https://www.sicomputers.nl/levertijden
Is zaterdag en zondag tegenwoordig ook een werkdag?

Ik zou je niet zo druk maken man, en het gewoon even afwachten.

EDIT
Ze staan WEL gewoon op de website, of ben ik gek? https://www.sicomputers.n...rch/result/?q=kfa+rtx2070
Hier staat duidelijk ''binnen 2-3 werkdagen'' dan klopt dus dat het maandag de 7e kan worden ;)

[ Voor 19% gewijzigd door d22wth op 06-01-2019 02:10 ]

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
@d22wth leuk wat de website zegt. Maar Sicomputers heeft zelf aangegeven dat ze het vrijdag gingen versturen. En dan is het wel vreemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
loki504 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 06:44:
@d22wth leuk wat de website zegt. Maar Sicomputers heeft zelf aangegeven dat ze het vrijdag gingen versturen. En dan is het wel vreemd.
Misschien gewoon wat geduld uitoefenen en maandag even kontakt met ze opnemen ?

Het verbaast me eigenlijk dat de topicstarter ipv hier een topic aangemaakt te hebben niet gewoon vrijdag even de telefoon gepakt te hebben en even geinformeerd te hebben bij de verkoper ivm met deze vakantie periode die bij de meeste bedrijven as maandag pas eindigd .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
leekers schreef op zondag 6 januari 2019 @ 08:07:
[...]

Misschien gewoon wat geduld uitoefenen en maandag even kontakt met ze opnemen ?

Het verbaast me eigenlijk dat de topicstarter ipv hier een topic aangemaakt te hebben niet gewoon vrijdag even de telefoon gepakt te hebben en even geinformeerd te hebben bij de verkoper ivm met deze vakantie periode die bij de meeste bedrijven as maandag pas eindigd .
Dan hadden ze het niet moeten aangeven. Op het moment dat je x aangeeft en je daar niet aan houd is de klant teleurgestelt. En krijg je dit soort topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13:18

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

loki504 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 09:21:
[...]

Dan hadden ze het niet moeten aangeven. Op het moment dat je x aangeeft en je daar niet aan houd is de klant teleurgestelt. En krijg je dit soort topics.
Het kan evengoed zijn dat Postnl wat sloom is. Dat gebeurt wel vaker. Als het vrijdag verstuurd is kan het best wel een (werk)dagje extra duren.

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Dwarlorf schreef op zondag 6 januari 2019 @ 09:29:
[...]

Het kan evengoed zijn dat Postnl wat sloom is. Dat gebeurt wel vaker. Als het vrijdag verstuurd is kan het best wel een dagje extra duren.
Dat kan. Maar wel vreemd dat hij niet in het sorteer proces is meegenomen. Maar goed hij zal vast wel binnen enkele dagen binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13:18

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

loki504 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 09:31:
[...]

Dat kan. Maar wel vreemd dat hij niet in het sorteer proces is meegenomen. Maar goed hij zal vast wel binnen enkele dagen binnenkomen.
Het klopt dat het een beetje vreemd is maar ik heb het wel eens meegemaakt.

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:57
Maak je niet druk, als er eind volgende week niets is je geld terug vragen?
Met post NL ook meegemaakt dat het pakket op afgeleverd stond en ik pas 4 dagen later de postbode met pakket op de stoep had staan.
Die processen lopen nou eenmaal niet 100% goed, overal wordt wel eens een fout gemaakt.
Als je binnen no time een nieuw onderdeel wilt moet je het fysiek ophalen, anders iets meer geduld uit oefenen af en toe.
Daarnaast, dat leverancier hem vrijdag verzendt betekend niet dat post NL hem per se zaterdag levert.
Verder zoals iedereen al aangeeft, ze zitten zelfs nog binnen de levertermijn....

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Laatst online: 13:06
Dwarlorf schreef op zondag 6 januari 2019 @ 09:29:
[...]

Het kan evengoed zijn dat Postnl wat sloom is. Dat gebeurt wel vaker. Als het vrijdag verstuurd is kan het best wel een (werk)dagje extra duren.
Dit is het gewoon. Ik had laatst toevallig ook een grafische kaart besteld. Door Megekko verstuurd op een woensdag en pas maandag binnen door postNL. Stond ie ook op nog niet in sorteerproces, maar wel een briefje in de bus met "we hebben u gemist en proberen het morgen nog eens" Maarja, toen was het weekend.

Ik zou me maandagavond pas zorgen gaan maken. Standaard Postnl perikelen. Onbetrouwbaar pleurisbedrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:57
Leon Zwiers schreef op zondag 6 januari 2019 @ 10:04:
[...]

Dit is het gewoon. Ik had laatst toevallig ook een grafische kaart besteld. Door Megekko verstuurd op een woensdag en pas maandag binnen door postNL. Stond ie ook op nog niet in sorteerproces, maar wel een briefje in de bus met "we hebben u gemist en proberen het morgen nog eens" Maarja, toen was het weekend.

Ik zou me maandagavond pas zorgen gaan maken. Standaard Postnl perikelen. Onbetrouwbaar pleurisbedrijf
Als ze je pakket hebben afgeleverd en enkel de track and trace niet goed loopt. Waarom is het dan een onbetrouwbaar pleuris bedrijf? Je hebt je pakket toch? Doordat er behoorlijk wat menselijk handelen in die systemen zit is het niet 100% dicht te krijgen. Alsof je zelf nooit een steek laat vallen in je leven?

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Laatst online: 13:06
Cyriel85 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 10:14:
[...]

Als ze je pakket hebben afgeleverd en enkel de track and trace niet goed loopt. Waarom is het dan een onbetrouwbaar pleuris bedrijf? Je hebt je pakket toch? Doordat er behoorlijk wat menselijk handelen in die systemen zit is het niet 100% dicht te krijgen. Alsof je zelf nooit een steek laat vallen in je leven?
Omdat het bij postNL aan de orde van de dag is. Die track en trace klopt vaker niet dan wel. Raken hier pakketten kwijt, houden zich niet aan levertijden (extra betalen om op zondag iets binnen te hebben en dan gewoon niet bezorgen o.a.) ze buiten hun bezorgers uit en heb je een klacht geven ze niet thuis want "jij bent niet de verzender".

Dat pakket van mij is 5 dagen later pas bezorgd, al die tijd rare track & trace gehad. Het is dat er een niet thuis briefje in de bus lag (terwijl ik wel thuis was) dat ik wist dat ik me niet teveel zorgen hoefde te maken en dat die track & trace weer eens niet klopte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

offt over postnl. Ik had recent een pakje, dat 2 dagen op 'aangemeld' stond. 2e dag in de avond bezorgd, en s ochtends stond er nog steeds 'aangemeld'. Het kan goed, dat je pakje net de ophaaldienst heeft gemist van PostNL. Men is tegenwoordig wel erg onrustig als het langer dan 1 dag duurt. Het is een automatisch systeem dat je bericht van verzenden stuurt, kan goed dat het de volgende werkdag daadwerkelijk met de post mee gaat. de 4e dus bericht dat het wordt verstuurd, en nu is het zondag de 6e gister ter aanmaken van topic de 5e.... Relax en ff afwachten. Raar dat je gelijk na bestellen gaat kijken of de GPU nog leverbaar is. er staan nu in elk geval 2 modellen op hun site https://www.sicomputers.nl/catalogsearch/result/?q=KFA2+RTX

edit: Slechte reviews worden eerder geplaatst dan goede, men wil gelijk hun 'slechte' ervaring delen.
Die vaak ontstaan door ongeduldige consumenten, omdat het niet de volgende dag is afgeleverd. consumenten die zgn thuis blijven voor een pakje, dat moet je nooit doen. je ziet vanzelf wel of het de volgende dag komt, en heb je haast ga je zelf naar een winkel om te kopen.

[ Voor 20% gewijzigd door Hackus op 06-01-2019 10:27 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik zie geen discussiewaarde in dit topic, daarom gooi ik hier een slotje op. Wacht eerst de T&T af. Zie je daar over een paar dagen nog geen verandering en kom je er met de webshop niet uit, kan je me altijd een DM sturen met het verzoek om het topic te heropenen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.