Hallo,
Ik heb zitten sparen voor een redelijk goede computer en ik heb eigenlijk weinig verstand van wat voor onderdelen ik zou moeten gebruiken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem voornamelijk gamen, er hoeft geen 2e scherm aansluiting op te zitten om kosten te verminderen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals in de wensenlijst onder (+/-1500 euro) is wel aardig het maximum, het is niet erg als er een tientje bijkomt als iemand echt suggesties heeft die de build (onderbouwd) verbeteren, maar het liefst bespaaropties.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zaken zoals monitor, muis en toetsenbord zijn niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goede graphics en fps bij de nieuwste games en als het kan 2 monitors maar als het over mijn budget heen gaat voldoet 1 monitor ook.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht vooral hulp met het zoeken naar onderdelen.
Ik heb zitten sparen voor een redelijk goede computer en ik heb eigenlijk weinig verstand van wat voor onderdelen ik zou moeten gebruiken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem voornamelijk gamen, er hoeft geen 2e scherm aansluiting op te zitten om kosten te verminderen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals in de wensenlijst onder (+/-1500 euro) is wel aardig het maximum, het is niet erg als er een tientje bijkomt als iemand echt suggesties heeft die de build (onderbouwd) verbeteren, maar het liefst bespaaropties.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zaken zoals monitor, muis en toetsenbord zijn niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goede graphics en fps bij de nieuwste games en als het kan 2 monitors maar als het over mijn budget heen gaat voldoet 1 monitor ook.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht vooral hulp met het zoeken naar onderdelen.