Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wereldrecord om ter meest X in 24 uur

Pagina: 1
Acties:

• Lulukai
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 24-05 15:56

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
Ik wil graag een wereldrecord breken, wat het precies is zeg ik als het gelukt is. Het is een sportief/fysieke uitdaging in het genre 'om ter meest' in 24 uur.
De vraag: welke tijdspanne van 24 uur denken jullie dat het beste is voor het lichaam.
Als je van 09h -> 09h D+1 neemt, zit je het meest in je normale ritme, maar slaat de vermoeidheid van de nacht wel dubbel toe. Als je start om 19h, heb je de donkere nacht meteen achter de rug, maar zit je wel niet meer in je normale bioritme.
Wat is jullie visie Tweakers.

.

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

Ik denk dat als je niet aangeeft wat het is het lastig wordt iets zinnigs te zeggen. Sowieso is het voor iedereen anders en het is nogal afhankelijk van het sóórt inspanning. Paalzitten is heel iets anders dan een vrachtwagen met je tanden de heuvel optrekken. En vanwaar überhaupt de geheimzinnigheid :? En wat is "het genre om ter meest" :?

RobIII wijzigde deze reactie 05-01-2019 19:55 (12%)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• CyberMania
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 24-05 06:58
Lulukai schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 19:50:
Ik wil graag een wereldrecord breken, wat het precies is zeg ik als het gelukt is. Het is een sportief/fysieke uitdaging in het genre 'om ter meest' in 24 uur.
De vraag: welke tijdspanne van 24 uur denken jullie dat het beste is voor het lichaam.
Als je van 09h -> 09h D+1 neemt, zit je het meest in je normale ritme, maar slaat de vermoeidheid van de nacht wel dubbel toe. Als je start om 19h, heb je de donkere nacht meteen achter de rug, maar zit je wel niet meer in je normale bioritme.
Wat is jullie visie Tweakers.
Maarten van der Weijden (zwemmend elfstedentocht) begon om middernacht om 04.30. Ik zou ook vroeg beginnen want dan tegen de nacht raak je moe en dan weet je: nog maar een paar uurtjes volhouden. Als je om 20.00 gaat maffen de avond er voor heb je ook nog eens ruim 8 uur slaap gehad.

CyberMania wijzigde deze reactie 05-01-2019 20:00 (5%)

• Roozzz
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11:44

Roozzz

Plus ultra

In het ultratrailen is de consensus dat wedstrijden die in de avond beginnen (en vervolgens 20+ uur doorlopen), een stuk zwaarder zijn dan 's ochtends vroeg beginnen (uur of 4 ofzo, dan loop je naar het licht als het ware). Probleem van 's avonds starten is namelijk dat je ritme meteen weg is. Anderzijds zijn er ook altijd mensen die dit prefereren, dus persoonlijke voorkeur speelt een rol. En ik kan me voorstellen dat het ook nogal uitmaakt wat voor activiteit je gaat doen. Dus ga vooral een paar keer droog oefenen :P

24 uur is nog te overzien gelukkig... De 2e nacht is meestal waar het echt pijn gaat doen :+

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True