Vraag

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-10 11:31

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Topicstarter
Dag allen!
Goede voornemens zijn weer ingepland en aangezien ik steeds meer tijd in en rond de sportschool aanhoudt sinds enige tijd ben ik op zoek naar een soort van sporthorloge.
Op dit moment ga ik in de zomer nog met zo'n armband met een daarin mijn OP3T + bedraad oortje naar buiten om te hardlopen, echter is dit mateloos irritant aangezien de armband best wel klemt en het draadje altijd schommelt.
Vandaar dat ik graag die OP3T thuis wil laten, en het bedrade oortje wil ditchen voor een draadloze variant.
Dus eigenlijk zoek ik een horloge waar ik standalone muziek (mp3) op kan zetten, dit kan afspelen via bluetooth naar mijn draadloze oortjes, en tegelijkertijd ook even vrolijk de route kan tracken met GPS wat ik dan kan uitlezen met een willekeurige app.
Echter zie ik door de bomen het bos niet meer; is dit uberhaupt mogelijk? en zo ja, wat gaat dit kosten? ik zie namelijk wel watches als de pricewatch: Xiaomi Huami Amazfit Bip Zwart (Zwart) maar vraag me af of daar standalone muziek op kan staan, of moet ik dan in hogere prijsklasses gaan zoeken?

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Beste antwoord (via NLBUURMAN op 14-01-2019 12:54)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
Je kunt in de pricewatch filteren op smart watches voor Android met GPS en hoeveel opslag voor muziek, prijs, bijvoorbeeld:

categorie: Smartwatches

Dan heb je bijvoorbeeld een Samsung Gear Fit 2 Pro Large Zwart voor 109 Euro die boven water komt en in de reviews staat dat die muziek kan afspelen. Of een Samsung Gear Sport voor 139 Euro als je wil dat het er meer uit ziet als een horloge?

Alle reacties

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-11 20:15
Garmin vivoactive3 music? Draadloos met bluetooth te koppelen met wat voor oordop/koptelefoon/speaker box. Heeft NFC dus ook draadloos betalen/pinnen. Heeft of krijgt Spotify ondersteuning, heeft GPS en zelfs een hartslagmeter. Niet alleen voor hardlopen, ook voor golven, fietsen, skieen, roeien whatever. Kost wat meer maar heb je ook wat meer. En ziet er gelijk een pak beter uit dan zon amazefit

[ Voor 98% gewijzigd door HBSVDK op 05-01-2019 19:26 ]

• NLBUURMAN

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Topicstarter
HBSVDK schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 19:21:
Garmin vivoactive3 music? Draadloos met bluetooth te koppelen met wat voor oordop/koptelefoon/speaker box. Heeft NFC dus ook draadloos betalen/pinnen. Heeft of krijgt Spotify ondersteuning, heeft GPS en zelfs een hartslagmeter. Niet alleen voor hardlopen, ook voor golven, fietsen, skieen, roeien whatever. Kost wat meer maar heb je ook wat meer. En ziet er gelijk een pak beter uit dan zon amazefit
bedankt voor de tip, alleen ik vind 200 euro voor zoiets wel een beetje erg veel. Spotify en NFC kunnen me echt niet schelen; en daar wil ik dus ook niet voor betalen. hoe 't er uit ziet boeit me ook vrij weinig, het is zeker geen dagelijks horloge voor mij. Fantastische techniek; maar niet voor mij ;)

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Op de Apple Watch kan je zelf muziek bewaren en vanaf je Apple Watch streamen naar je bluetooth-dorpjes.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hij vindt €200 teveel dus gaan we een Apple Watch aanraden?

• NLBUURMAN

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Topicstarter
CyberMania schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:03:
Op de Apple Watch kan je zelf muziek bewaren en vanaf je Apple Watch streamen naar je bluetooth-dorpjes.
zoiets zoek ik, en hoe mooi de appleproducten ook zijn; zoals hieronder ook gezegd wordt zijn ze mij een beetje te prijzig. Als ik een volledig apple-ecosysteem had gehad, was het weer een ander verhaal geweest, maar dat is er niet.

Mijn vraag is meer of wat ik wil ook mogelijk is met een goedkoper device als de Xiaomi (of iets vergelijkbaars) wat zo onder de €100 beschikbaar is. Daarboven kan ik het lastig aan mezelf te verkopen

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@NLBUURMAN dit is aankoopadvies, dus schopje van WAO naar ATT. Daarnaast heb ik een je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

[ Voor 33% gewijzigd door rens-br op 07-01-2019 21:25 ]

• NLBUURMAN

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Topicstarter
rens-br schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:24:
[mbr]@NLBUURMAN dit is aankoopadvies, dus schopje van WAO naar ATT. Daarnaast heb ik een je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.[/]
dank! ik was me niet bewust van die locatie

• Gondrez
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-09 17:46
samsung gear sport is misschien iets voor u? https://www.amazon.de/Sam...8-3&keywords=samsung+gear

Acties:
  • Beste antwoord

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
Je kunt in de pricewatch filteren op smart watches voor Android met GPS en hoeveel opslag voor muziek, prijs, bijvoorbeeld:

Dan heb je bijvoorbeeld een Samsung Gear Fit 2 Pro Large Zwart voor 109 Euro die boven water komt en in de reviews staat dat die muziek kan afspelen. Of een Samsung Gear Sport voor 139 Euro als je wil dat het er meer uit ziet als een horloge?

• NLBUURMAN

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Topicstarter
swhnld schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:16:

bedankt voor de tips! ik zal even kijken of en zo ja welke ik ga aanschaffen :)

Pagina: 1