Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 11:30
Na lang zoeken ben ik uitgekomen op gewenst model:
pricewatch: Samsung UE55NU8070 Zwart

Nu koop ik het liefste bij plattetv.nl, want in de buurt, etc.
Echter, hun beste prijs is 879 (best aardig), waar de prijs van bol.com (niet in pricewatch) en Blokker Connect! 799 is.

Dit scheelt 80 euro. Dat is best veel verschil.

De 799 aanbiedingen via bol en blokker komen allebei van partner Art en Craft Nederland.

Toen ik via de chat van plattetv vroeg of ze deze aanbieding konden matchen, of er in de buurt konden komen, kreeg ik een verhaal over:
- garantie in buitenland, terugbrengen naar Belgie
- Ci niet compatibel met Nederland
- geen officiele Samsung leverancier
- etc.

Nou vraag ik me af wat hier van waar is.

De voorwaarden van A&C lijken vrij redelijk:
https://www.bol.com/nl/v/...?offerId=1001032459748970

De reviews van de winkel/organisatie zijn overwegend positief.

Betalen kan aan/via Bol.com.

Dus mijn vraag is:
Waarom zou ik 80 euro meer betalen en neit in zee gaan met de partner van Bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

PlatteTV kraakt elke concurrent af met angst argumenten. A&C is een goede winkel en de tv's werken gewoon perfect. Mijn advies; vermijd platteTV hoe dan ook, betaal desnoods 80 euro meer om bij een eerlijke winkel te kopen.

tl:dr gewoon bij A&C kopen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:54
Als de SKU of EAN op de doos hetzelfde is, dan kan de winkelier vanalles vinden. Maar dan gaat het toch echt over hetzelfde model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-09 16:52

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

PlatteTV schuwt er imho niet voor om concurrenten zwart te maken. Heb er ooit een tv gekocht en ik geef voor een volgende tv mijn geld liever aan een andere toko. Kwam totaal niet professioneel over. Gewoon dus lekker voor de deal van bol.com/Blokker Connect gaan.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Tja als je voor een dubbeltje op de voorste rij wilt zeggen: zeg ik vooral doen!
Ik heb net de recente reviews gelezen van die Art & Craft toko op T.net en ik zou het zelf dus nooit doen gezien de slechte ervaringen op T.net:

https://tweakers.net/shop...ft-nederland/shopreviews/

En ze versturen volgens mij via Dynalogic |:(

Voor 80 euro meer bij Plattetv zou ik echter ook weer niet doen (te groot verschil inderdaad). Is er geen ander model dat je wel gewoon bij in Nederland bij een 'reguliere' zaak kan krijgen? Een TV zou ik niet zo snel bij een vaag bedrijf kopen als er problemen zijn breng/stuur je 'm niet zo maar terug naar België.

[ Voor 42% gewijzigd door CyberMania op 05-01-2019 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Als je koopt via Bol.com, moet men zich aan de voorwaarden van Bol.com houden. aangezien het een Nederlandse koop en levering betreft is er niks loos. alleen zou ik nooit zo'n duur apparaat via derden aankopen. direct bij een shop, en anders niet. geef liever paar tientjes meer uit. (vergeet niet de negatieve feedback van A&C)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Heb je al eens Fransdesmet.be geprobeerd? Ik heb hier al 7 tv’s gekocht aan scherpe prijzen (ze kunnen misschien nog beter dan 799€?), ik ben 100% zeker van goede service en ze leveren ook naar NL. Vraag gerust naar prijs met mij (Steven Leemans) als vermelding, ik ben er vaste klant:-). Maandag zijn ze wel niet open dus het zal wachten tot dinsdag zijn op prijs.

[ Voor 19% gewijzigd door stevenleemans op 05-01-2019 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stevenleemans schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 23:05:
Heb je al eens Fransdesmet.be geprobeerd? Ik heb hier al 7 tv’s gekocht aan scherpe prijzen (ze kunnen misschien nog beter dan 799€?), ik ben 100% zeker van goede service en ze leveren ook naar NL. Vraag gerust naar prijs met mij (Steven Leemans) als vermelding, ik ben er vaste klant:-). Maandag zijn ze wel niet open dus het zal wachten tot dinsdag zijn op prijs.
:F We gaan terug in de tijd... website uit de prehistorie :'(
* het toestel blijft eigendom van de verkoper zolang het niet volledig betaald is

* in geval van niet-betaling zal een interest van 1% per maand aangerekend worden (met minimum 25€)

* in geval van betwisting zijn de rechtbanken van Aalst alleen bevoegd

* gerechtskosten zijn ten laste van de klant

* de koper beschikt niet op het recht om van de aankoop af te zien

* verkochte toestellen worden niet teruggenomen

* de prijzen zijn geldig zolang de voorraad (bij fabrikant) strekt en de fabrikant de aankoopprijzen niet aanpast
En van wetgeving heeft ie ook nog nooit gehoord. 8)7 Ik zou vooral heel ver wegblijven bij deze dozenschuiver. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 12:43
Vraag anders eens een offerte op bij apollo.nl.
Kan je gewoon op de website aanvragen en geven ook nog wel korting op de prijs die online staat. Dan heb je 100% een NL model aangezien ze Samsung dealer zijn.
Kom je waarschijnlijk wel in de buurt van die 799 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
Begin vorig jaar bij Art en Craft voor een paar duizend euro aan inbouw luidsprekers gekocht. Door een fout vd fabricant was van 3 luidsprekers de wandafwerking kapot. Vanaf het moment dat ik hierover mijn beklag deed werd dit keurig opgepakt door Art en Craft en werd ik tijdens het wachten op vervangende onderdelen regelmatig op de hoogte gehouden (fabrikant was nogal traag met vervangen). Over Dynalogic trouwens ook niets anders dan lof. Heel fijn dat je de bezorger in real time kan tracken. Hoef je niet de hele dag thuis te gaan zitten. Wilt trouwens gek genoeg ook nog wel schelen als je op de site van a&c even switcht tussen de NL vlag en de Belgische. Geen idee waarom dat is maar bij mij scheelde het iets van €150,- per luidspreker😂😂. Het blijven Belgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
dankjewel voor alle reacties tot nu toe;
ik heb betseld bij A&C;
weet dat ik hier een risico mee neem, maar we zullen zien;
ik laat in dit topic nog weten hoe e.e.a. is afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 23:38:
[...]

:F We gaan terug in de tijd... website uit de prehistorie :'(

[...]

En van wetgeving heeft ie ook nog nooit gehoord. 8)7 Ik zou vooral heel ver wegblijven bij deze dozenschuiver. ;w
Ik zeg toch net dat ik daar steeds heel correct en keurig geholpen ben? Ook bij problemen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

stevenleemans schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:57:
[...]

Ik zeg toch net dat ik daar steeds heel correct en keurig geholpen ben? Ook bij problemen!
Dan zal ik jouw op je blauwe ogen geloven.. :? Blijf ik erbij dat je er ver van weg moet blijven. Een bedrijf dat zich bewust niet aan de wet houdt.. moet je gewoon hard mijden.

Sowieso zou ik nooit bij zo'n amateuristische benden iets bestellen. Dit is toch gewoon _O- _O- _O-

[Video: http://fransdesmet.telenet.be/video/introductiefilmpje-2018.mp4]

/edit: hij lijkt voor zijn webwinkel andere voorwaarden verstopt te hebben waarbij hij bijna aan de WKOA voldoet.. op een paar details na ;)
Zullen in geen geval worden teruggenomen:
•gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen
•artikelen waarvan de verpakking (of een deel ervan) geopend werd :N
•artikelen die op maat van de klant zijn gemaakt
•artikelen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2019 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:38
Hackus schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 17:53:
Als je koopt via Bol.com, moet men zich aan de voorwaarden van Bol.com houden.
Dat klopt niet! Als je via Bol.com iets koopt bij een partner van Bol.com dan gelden de voorwaarden van de partner en niet van Bol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

croxz schreef op zondag 6 januari 2019 @ 14:16:
[...]

Dat klopt niet! Als je via Bol.com iets koopt bij een partner van Bol.com dan gelden de voorwaarden van de partner en niet van Bol!
Als zakelijk verkoper dien je je te conformeren aan de service normen van Bol.com, anders wordt je niet toegelaten. Bol.com monitort dit ook en legt sancties op waar nodig. (enige kan zijn dat retour naar eigen adres gaat ipv) Je betaling gaat ook aan Bol.com

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
>Je betaling gaat ook aan Bol.com
idd
en ik heb via AmEx creditcard betaald, dus ik hoop hier ook wat rechten/bescherming door te krijgen

het betalen aan Bol.com gaf voor mij de doorslag om het risico aan te gaan;
ik ben al bijna 20 jaar (eerste betsellign feb/2002) internet-klant bij hen en heb reeds voor duizenden euros bij bol.com besteld in die tijd en nooit problemen gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 12:43
Hopelijk gebruik je geen ci+ dan of je hebt grote kans dat je nog flink moet gaan puzzelen om dat werkend te krijgen als je geen NL model krijgt. Maar daar zijn wel wat topics over te vinden.
Zelf had ik het risico in ieder geval niet genomen zonder eerst te checken of andere NL winkels de prijs niet kunnen matchen (maar ci+ is voor mij dan ook belangrijk, voor jou wellicht minder).

[ Voor 33% gewijzigd door Arjant2 op 06-01-2019 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hackus schreef op zondag 6 januari 2019 @ 14:30:
[...]

Als zakelijk verkoper dien je je te conformeren aan de service normen van Bol.com, anders wordt je niet toegelaten. Bol.com monitort dit ook en legt sancties op waar nodig. (enige kan zijn dat retour naar eigen adres gaat ipv) Je betaling gaat ook aan Bol.com
maar die stellen niet zoveel voor, je gaat een koopovereenkomst aan met de partner, niet met bol..
bol heeft, behalve als geld doorgeefluik, niet echt veel er mee te maken (uiteraard kunnen ze ingrijpen indien nodig, maar dat kunnen ze slecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

mschol schreef op zondag 6 januari 2019 @ 15:44:
[...]

maar die stellen niet zoveel voor, je gaat een koopovereenkomst aan met de partner, niet met bol..
bol heeft, behalve als geld doorgeefluik, niet echt veel er mee te maken (uiteraard kunnen ze ingrijpen indien nodig, maar dat kunnen ze slecht)
Klopt,die leveren ook. maar het gaat via Bol.com, en met sancties bedoel ik binnen de mogelijkheden van het platvorm. paar keer geschil gehad ivm retour aan derden, wat zgn beschadigd aankwam en Bol heeft dat netjes opgelost. (dat zijn nogal eens de streken van derden) verder blijf ik bij mijn mening dat ik zoveel geld niet uitgeef via derden aankoop.

[ Voor 6% gewijzigd door Hackus op 06-01-2019 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Ik ga dit topic sluiten. de reden hiervoor is dat dit topic over winkel ervaringen gaat en niet zo zeer over televisies zelf. Ervaringen met winkels kunnen via https://tweakers.net/shopreview/ worden gevonden of gedeeld.

200 fish found!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.