Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1065205

Topicstarter
Hoi allen!
Ben op zoek naar een tablet voor dagelijks gebruik.Camera is niet belangrijk, 4g netwerk ook niet (wifi is voldoende), poort voor micro SD card wel belangrijk.
Als jullie een alternative voor de onderstaande hebben - hoor ik het graag.

Ik zoek een?
Een goede tablet voor media/internet/games en dagelijks gebruik

Wat is je budget?
Max van 400 euro, liever tussen 200-350 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
media/internet/games

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb vrij weinig verstand van tablets, maar ik heb paar gevonden.
Samsung Galaxy Tab A 10.5 WiFi (2018) 32GB Zwart

Samsung Galaxy Tab A 10.5 WiFi (2018) 64GB Zwart

Samsung Galaxy Tab A 10.1 32GB (2016) WiFi Zwart

Welke vragen heb je hier nog over?
1.Merk je echt verschil tussen Samsung Galaxy Tab A 10.5 WiFi (2018) 32GB Zwart en Samsung Galaxy Tab A 10.5 WiFi (2018) 64GB Zwart?
2. Hoe sclecht is Samsung Galaxy Tab A 10.1 32GB (2016) WiFi Zwart?

Alvast bedankt voor jullie tips.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-05 12:48
Kijk eens naar de Huawei Mediapad M5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1067133

Timminator schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 16:41:
Kijk eens naar de Huawai Mediapad M5
Heeft alleen geen hoofdtelefoonaansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mereco
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:52
Anoniem: 1067133 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 17:03:
[...]

Je hebt ook de Huawei Mediapad M5 Lite en deze heeft wel een hoofdtelefoonaansluiting.
Gebruik deze zelf voor Netflix en internet. Games ligt eraan hoe ze zwaar deze zijn, maar daar is de genoemde M5 beter uitgerust voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-05 12:48
Anoniem: 1067133 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 17:03:
[...]

Er zit een verloopje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:51
Samsung Tab A heeft geen ondersteuning voor WIdevine L1, en als gevolg kun je geen HD afspelen bij streaming diensten als Netflix.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BartjeAmsterdam
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19-04 10:33
Heb eind vorige maand een Tab A 10.5 2018 gekocht. Maar dan wel bij de mediamarkt de versie met 64 GB en 4 GB werkgeheugen (volgens de Mediamarkt exclusief bij hun verkrijgbaar, standaard namelijk met 32 GB/3 GB)

https://www.mediamarkt.nl...b-wifi-zwart-1585612.html

Ben er tot nu toe heel erg tevreden over en heb nog geen seconde spijt van mijn keuze!

Gebruik de tablet o.a. voor mail, internet, Netflix, youtube en iTV, Readly en online de krant lezen. Ook games lopen prima op deze tablet.

En ben heel erg tevreden!

Heb een extra 64 GB SD kaartje geplaatst om mijn netflix downloads voor onderweg op weg te zetten.

Beeldkwaliteit is perfect, ook Netflix. Het schijnt dat Netflix HD niet ondersteund wordt maar op een 10.5 inch scherm leek mij dat geen probleem en inderdaad ... het beeld is op dit formaat gewoon super strak.

Ook het geluid via de 4 (!) speakers aan de de zijkanten is prima! Zat van de week via Foxsports GO een samenvatting te kijken van een NFL playoff wedstrijd en had echt het idee dat er achter mij (!) een telefoon af ging ... maar dat was kennelijk achter de commentatoren in het stadion. Weet niet of het door de Dolby ATMOS kwam maar was echt een bijzondere ervaring!

Het schermformaat van 10.5 inch is ook heel fijn. Had tot nu toe altijd een Ipad maar naar dat beeldformaat zou ik nu echt niet meer terug willen.

Ik zou zeggen, ga gewoon eens langs bij de MM en bekijk de tablet zelf. Mocht je keuze vallen op de tab A 10.5 2018, kies dan zeker voor de bovenstaande versie, want de GB extra aan werkgeheugen is echt een dikke plus!

Succes met je keuze.
Pagina: 1