Toon posts:

Geforce 256 DDR of GTS ?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Athlon 700@800 met een V770 165@190.
Ik wil een andere videokaart en twijfel tussen de V6800 De luxe, of een Geforce GTS 2 kaart. Hoe groot is het performance verschil? Ik wil ook graag een 3dbril hebben en kan dat al met een Geforce GTS 2?

• drikus
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-03 07:18
Check CT magazine van deze maand voor een scherpe analyze.

Verwijderd

neem gewoon de asus 6800 pure (ddr)
wat moet je nou weer met een 3d bril en die tv out die voor geen fucking meter wat aan hebt
en veel verschl zit er niet tussen de ge-force 1 & 2

Verwijderd

Method Man,

Ik zit nu bijv. met 1 v6600 pure en een Tv-Kaartje... DA'S PAS KUT MAN! Mijn BAK zit al zo vol, dus krijg je iederekeer IRQ-Conflicts... :( Ik had nooit 2 aparte kaarten moeten kopen. Ok, 6 maanden geleden kocht ik de v6600 (kwam net uit!) gisteren een Tv-Kaartje. Nou, ik ga deze jongens lekker verkopen, en koop er een GTS2 Deluxe!

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Cronik, heeft die GTS2 Deluxe dan een TV-Tuner?

PC Specs

Verwijderd

Dat IRQ conflicts ligt echt grootendeels puur aan windows hoor, onder mijn linux gebruik ik 7 irq's, en onder windows bijna 23 (incl gesharede).. en toch werken al mn apparaten!
Windows is gewoon 1 groot irq-conflict.. en tot dusver heb ik daar nog GEEN verandering in gezien :(

Verwijderd

Bomberman, nee. :(
Zeckan, vertel wij wat! Ik ben Windoos zat! Maar heb geen geduld voor Linux.

Verwijderd

Cronik> Ik draai ook zowel Win (2k) als linux hoor... maar eerlijk gezegd zit ik vaker in linux (90%) dan in windows (10%).. Mijn systeem draait nu al bijna 1.5 jaar op deze configuratie (linux dan...) en het bevalt me goed, ik weet er zelf ook niet zo superveel van, maar mijn broer wel, en we hebben het samen geinstalleerd, en ik hoef nu amper nog dingen te veranderen, alles draait goed, niks te veranderen, alleen voor spellen ga ik naar Windows.. that's all.. dus.. tis slechts alleen de install hoor

Verwijderd

Ik zit ook te tweifelen tussen de V6800 en de V7700. De laatste presteerd beter, en is zuiniger in energieverbruik, maar de V6800 is wel 250 gulden goedkoper! En deze vind ik al duur zat voor een videokaart :) Wat zal ik nou nemen? Ga eerst maar eens de ct uitlezen :)

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-05 19:21

johnwoo

3S-GTE

Ik zat laatst ook te twijfelen of ik een GeForce2 zou kopen (heb nu TNT2 Ultra), maar nu ben ik eruit: ik wacht gewoon nog twee maandjes, en dan koop ik ook meteen een nieuw mobo+CPU (zit te wachten op de Asus CUSL2)... Hopelijk is de GeForce2 tegen die tijd ook weer wat goedkoper...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Cruz
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-10-2025
Nou ik heb toevallig afgelopen zaterdag na lang beraad een V6800 deluxe besteld.
Ik heb nl nu een V2 12mb, een agp i740 dingetje en een DVD speler en een grote oude TV op de kamer staan.
Dus met die V6800 met TV-in/uit kan ik DVDs afspelen op tv, en V6800 ondersteunt MPEG decodering. Ik heb die C'T ook paar keer gelezen en heb gekozen voor deze omdat ie dus die tv-in/uit heeft en de prijs/prestatie verhouding met Geforce GTS vond ik gunstiger voor de V6800. Ik vind 609 piek (asco-automatisering, zie pricewatch ;))genoeg.

Cruz

*Geen Asco-systems :P*
Pagina: 1