Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral main stream gaming met wellicht streaming dit alles wel in 4k
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000,- tot 2500,- lijkt mij een schappelijk bedrag voor een future proof pc (komende 5 jaar)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voornamelijk SSD welke voor opslag gebruikt kan worden (foto's files en films).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe zal het een compleet nieuw systeem worden dus alle onderdelen zullen nodig zijn..
[b]Ik ben niet merk gebonden en zal geen enkel merk afslaan elke voor heeft zijn nadeel. [/i]
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer hoeft van mij niet per definitie geluidsloos of energie zuinig te wezen het gaat mij meer om de prestaties en om het gebruik dan dat ik een muisstil pctje koop.
Ga je overklokken?
Niet direct tenzij dit natuurlijk de in-game prestaties dermate verhoogt echter zal dit voor de levensduur van de te kopen computer wel nadelig kunnen uitvallen.
Wat verwacht je van ons?
De verwachting is dat samen met de tech fanaten hier een mooi en degelijk systeem samengesteld kan worden welke mij de komende jaren veel plezier zal kunnen geven.
Hieronder alvast e.e.a aan opties:
Twijfel aan het moederbord (qua aansluitingen usb) wat zou een goed alternatief wezen met meer aansluitingen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral main stream gaming met wellicht streaming dit alles wel in 4k
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000,- tot 2500,- lijkt mij een schappelijk bedrag voor een future proof pc (komende 5 jaar)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voornamelijk SSD welke voor opslag gebruikt kan worden (foto's files en films).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe zal het een compleet nieuw systeem worden dus alle onderdelen zullen nodig zijn..
[b]Ik ben niet merk gebonden en zal geen enkel merk afslaan elke voor heeft zijn nadeel. [/i]
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer hoeft van mij niet per definitie geluidsloos of energie zuinig te wezen het gaat mij meer om de prestaties en om het gebruik dan dat ik een muisstil pctje koop.
Ga je overklokken?
Niet direct tenzij dit natuurlijk de in-game prestaties dermate verhoogt echter zal dit voor de levensduur van de te kopen computer wel nadelig kunnen uitvallen.
Wat verwacht je van ons?
De verwachting is dat samen met de tech fanaten hier een mooi en degelijk systeem samengesteld kan worden welke mij de komende jaren veel plezier zal kunnen geven.
Hieronder alvast e.e.a aan opties:
Twijfel aan het moederbord (qua aansluitingen usb) wat zou een goed alternatief wezen met meer aansluitingen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 328,90 | € 328,90 |
| 1 | MSI B450 Tomahawk | € 107,50 | € 107,50 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | € 868,50 | € 868,50 |
| 1 | Fractal Design Define R6 Tempered Glass Black | € 132,81 | € 132,81 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX434C19FBK2/32 | € 320,87 | € 320,87 |
| 1 | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 98,90 | € 98,90 |
| 1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 116,89 | € 116,89 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.974,37 | |
[ Voor 51% gewijzigd door lennaertP op 05-01-2019 12:57 ]