Gmail instellingen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dré51
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 14-05-2020
Mijn vraag
Gmail, bij een verzonden antwoord op een ontvangen mail wordt deze in een venster getoond met bovenaan het eerst ontvangen bericht en daaronder pas mijn antwoord, met daar weer onder een ingekorte versie van het eerst ontvangen bericht. Kan ik hierin wijzingen aan brengen ? Zoals mijn antwoord bovenaan en verwijderen van de 2e (herhaalde mail) ?

Dank

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Dré51 op 05-01-2019 16:36)

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:07
Je zou de gespreksweergave uit kunnen schakelen. Zowel in Postvak IN als Verzonden Items verschijnen de e-mails dan als afzonderlijke items. Het weergeven van de 'verkorte melding van het eerste bericht' kun je moeilijk uitschakelen omdat dit daadwerkelijk een onderdeel is van het verstuurde bericht.

Instellingen > Algemeen
Gespreksweergave: (instellen of e-mails met hetzelfde onderwerp worden gegroepeerd)
  • Gespreksweergave aan (standaard ingeschakeld)
  • Gespreksweergave uit

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip75
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-08 21:21
Wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd, bv al gekeken in Gmail settings.
Uit je vraag wordt ook niet helemaal duidelijk wat precies het probleem is, een afbeelding zou hierin geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthurky
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21-11-2020
Volgens mij is dit niet mogelijk. Ik heb daar ook geen zo'n grote problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dré51
Dank voor de reactie(s). Uiteraard diverse keren de instellingen doorgelopen, maar geen mogelijkheid hier. Het is moeilijk om een prtscreen toe te voegen, maar het stoort mij dat ik de volgorde van de berichten in het venster niet kan wijzigen. Als ik dus kies voor "verzonden", krijg ik in het betreffende venster eerst het , door mij,verzonden bericht getoond krijg en daaronder mijn verzonden antwoord en dan daaronder weer een verkorte melding van het eerste bericht. Ik ben sinds kort overgestapt van outloook-mail naar gmail. In Outlook is het tijdpad omgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dré51
Toevoeging:
In het venster wordt getoond (in sentlabel):
Als eerste: het ontvangen bericht
daaronder: het door mij verzonden antwoord
daaronder: herhaling van het ontvangen bericht (ingekorte versie)

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:07
Je zou de gespreksweergave uit kunnen schakelen. Zowel in Postvak IN als Verzonden Items verschijnen de e-mails dan als afzonderlijke items. Het weergeven van de 'verkorte melding van het eerste bericht' kun je moeilijk uitschakelen omdat dit daadwerkelijk een onderdeel is van het verstuurde bericht.

Instellingen > Algemeen
Gespreksweergave: (instellen of e-mails met hetzelfde onderwerp worden gegroepeerd)
  • Gespreksweergave aan (standaard ingeschakeld)
  • Gespreksweergave uit

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dré51
Hartelijk dank nogmaals. De tip van Nescafé voldoet voor mij prima !
groet
Pagina: 1