Ik heb net een 2e hands MB Air gekocht. Deze is bedoelt voor mijn zoontje en vrouw.
Ik heb 3 accounts aangemaakt.
Ik beheerder, vrouw gebruiker, en mijn zoontje met een beheert account.
Hij heeft op zijn telefoon (zonder simkaart
) wat appjes en gebruikt FaceTime en iMessage bij wifi.
Daar heeft hij zijn eigen AppleID voor gekregen.
Ik heb wat restricties ingesteld. Maar hij ik zie zo snel niet iets over iMessage of FaceTime?
daarna heb ik mijn AppleID uitgelogd en die van hem proberen te gebruiken bij beide functies.
Ik blijf echter de melding krijgen dat activeren niet gelukt is? Geen melding over fout wachtwoord o.i.d. Ook geen melding dat de iMessage niet gebruikt mag worden. Enkel dat het niet gelukt is.
Bij mijn account en bij die van mijn vrouw werkt het wel gewoon.
Hoe kan ik dit activeren voor hem zodat hij onder zijn account ook berichten kan ontvangen en versturen en dus ook FaceTime kan gebruiken?
Ik heb 3 accounts aangemaakt.
Ik beheerder, vrouw gebruiker, en mijn zoontje met een beheert account.
Hij heeft op zijn telefoon (zonder simkaart
Daar heeft hij zijn eigen AppleID voor gekregen.
Ik heb wat restricties ingesteld. Maar hij ik zie zo snel niet iets over iMessage of FaceTime?
daarna heb ik mijn AppleID uitgelogd en die van hem proberen te gebruiken bij beide functies.
Ik blijf echter de melding krijgen dat activeren niet gelukt is? Geen melding over fout wachtwoord o.i.d. Ook geen melding dat de iMessage niet gebruikt mag worden. Enkel dat het niet gelukt is.
Bij mijn account en bij die van mijn vrouw werkt het wel gewoon.
Hoe kan ik dit activeren voor hem zodat hij onder zijn account ook berichten kan ontvangen en versturen en dus ook FaceTime kan gebruiken?