Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1163440

Topicstarter
Halo heb deze net gekocht, opgestart, sim werkt. Sterke netwerkverbinding maar toch blijft het na het inloggen hangen op controleren op updates. Krijgt dan melding 'duurt dit te lang? Probeer een ander netwerk'. Dit hebben we al gedaan maar blijft eeuwig hangen. Iemand die weet wat hieraan te doen? Alvast bedankt.

Beste antwoord (via rens-br op 28-10-2019 11:28)

• got_aDJa
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-02 18:44
Hier heeft een factory reset geholpen, dank voor de tip!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:32
Misschien Factory reset proberen? Toestel uitzetten > power knop en volume omhoog knop tegelijkertijd ingedrukt houden > zodra logo verschijnt power knop loslaten, volume knop ingedrukt houden > in menu Factory reset kiezen

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1163440 welkom op Tweakers

Ik heb je titel even aangepast, zodat het de lading beter dekt. Verder voldoet je openingspost niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Zou je dus je openingspost willen aanvullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1203002

Hè hallo heb je dit geprobeerd met je huawei toestel ? Ik heb een p smart en ik heb hetzelfde aan de hand, fabrieksinstellingen geprobeerd maar dit helpt ook niet, heb jij het uiteindelijk opgelost gekregen ? Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21:43
Anoniem: 1163440 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 20:02:
Halo heb deze net gekocht, opgestart, sim werkt. Sterke netwerkverbinding maar toch blijft het na het inloggen hangen op controleren op updates. Krijgt dan melding 'duurt dit te lang? Probeer een ander netwerk'. Dit hebben we al gedaan maar blijft eeuwig hangen. Iemand die weet wat hieraan te doen? Alvast bedankt.
geachte,

heb zopas dit toestel gekocht en zelfde probleem, hoeland duurd het voor de update er is, blijft maar draaien en sterke verbinding met wifi thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21:43
Anoniem: 1203002 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:55:
Hè hallo heb je dit geprobeerd met je huawei toestel ? Ik heb een p smart en ik heb hetzelfde aan de hand, fabrieksinstellingen geprobeerd maar dit helpt ook niet, heb jij het uiteindelijk opgelost gekregen ? Groetjes
ik heb ook een p smart van 2019 zopas gekocht en het zelfde probleem, is al een uur dat het blijft draaien, is er iets mis met dit toestel, of weet u hoe dit opgelost kan geraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouwmanier
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-07 15:44
Zelfde probleem hier met een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1243674

Ik ben na 2 maanden door de update heen dmv de usb connectie van de computer en het Hisuite update programma van Huawei.
eerst volgens de instructie connectie maken, daarna was de update een eitje.
Hoop dat het jullie ook zal helpen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• got_aDJa
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-02 18:44
Hier heeft een factory reset geholpen, dank voor de tip!
Pagina: 1