If my message seems ambiguous, I'm with General Stupidity with Murphy's law. Trial and error.
Vraag
Beste antwoord (via r1ch_ard op 04-01-2019 20:32)
Alle reacties
Je zou kunnen updaten doormiddel van iTunes: https://support.apple.com/nl-nl/HT204204
[ Voor 44% gewijzigd door Kek op 04-01-2019 20:03 ]
Ik vermoed dat eerste en als er geen updste beschikbaar is zit je op een verouderde iPad.
Doe anders even Instellingen > algemeen > info. Onder "model" vind je het modelnr, dit geeft op Google ongetwijfeld resultaten over welke iPad je hebt.
[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 04-01-2019 20:06 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Maar zoals al genoemd, hang het apparaat eens aan een pc/laptop met itunes en probeer zo een update te doen... als dat ook niet werkt ga er dan maar rustig van uit dat het een iPad gen3 is... of misschien zelfs een gen2.
Als je iPad niet ondersteund dan krijg je melding dat de iPad up-to-date is. Dus even los of hij kan updaten gaat er bij hem iets niet goed, want hij blijft zoeken..Maarten schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 20:03:
Welke iPad heb je? Want niet elke iPad ondersteunt IOS 10. Zie ook https://www.iculture.nl/ios/versies/
Ik zou hem inderdaad even via iTunes proberen te updaten.
[ Voor 7% gewijzigd door grote_oever op 04-01-2019 20:13 ]
https://support.apple.com/en-us/HT201471#ipad
Op de acherkant staat evt een modelnummer, op basis hiervan kan je de rest vinden
Maar even los van het updaten: wat is er precies niet toereikend aan de Safari browser? Want zeker bij oudere iOS versies werkt de Safari browser vaak beter/sneller/zuiniger dan Chrome of FF (of andere browsers). Misschien zie je iets over het hoofd?
Gisteren een addon voor Safari willen installeren, allemaal iOS 11 meldingen. Met Firefox zei de app store iOS 10.3.
Ik betreur het dat het zoeken naar updates blijft hangen, want ik heb mij geërgerd gisteren. Nu zal ik eerder een vraag plaatsen hier, ik ben Android en Linux gewend, ik weet wel dat Apple anders met hardware omgaat, ik had het gewaardeerd als Apple updaten had gezegd ondersteuning is afgelopen en of de app store zegt uw Apple apparaat is niet geschikt.
Maar het verschil met Android en mijn laptop met Intel-processor is echt goed merkbaar.
If my message seems ambiguous, I'm with General Stupidity with Murphy's law. Trial and error.
Op zich is Safari geen slechte browser maar ik zie oude thumbnails bij nieuw geopende pagina's en ik zou wel addons willen kunnen installeren. Is het mogelijk buiten de app store te werken? Het risico op ongewenste software neem ik voor lief.
Is er een andere browser mogelijk? Ik begrijp dat Safari een lichte browser is, maar ik wil van dat "track and trace" af als je begrijpt wat ik bedoel. Phone home houd ik ook niet van maar begrijp wel van mij dat ik de schuld niet bij Safari leg. Ook ben ik er bekend mee dat Apple anders met haar gebruikers omgaat dan bijvoorbeeld Microsoft en Google.
Is het mogelijk om alleen apps te zien die nog wel willen draaien onder iOS 9, of is er een website welke dat bijhoudt?
Weet iemand ook hoe ik de geopende poorten kan zien zoals netstat dat kan bijvoorbeeld?
Weet iemand of er een firewall app is voor iOS 9 zoals NoRoot firewall bijvoorbeeld?
Dat geeft Apple ook, zoals je kan lezen in mijn eerdere reactie. Waarom hij bij jou blijft zoeken naar een update weet ik niet. Mijn ipad 2de generatie geeft gewoon bij ios 9 aan dat het apparatuur up-to-date is.richardwbb schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 20:31:
Ik betreur het dat het zoeken naar updates blijft hangen, want ik heb mij geërgerd gisteren. Nu zal ik eerder een vraag plaatsen hier, ik ben Android en Linux gewend, ik weet wel dat Apple anders met hardware omgaat, ik had het gewaardeerd als Apple updaten had gezegd ondersteuning is afgelopen en of de app store zegt uw Apple apparaat is niet geschikt.