Vraag

• tiemen18
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-01-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Budgetsmartphone.

Wat is je budget?
+-200.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Moto z2 play

Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi Mi A2 (lite): het verschil in de processor doet me twijfelen om voor de Mi A2 te gaan
moto g6

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

reviews: Smartphone Best Buy Guide - December 2018 ?

Je geeft wel erg weinig info anders dan een budget van 200 Euro. Niet welk OS je wil, opslag, afmetingen, camera, etc. etc. etc.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Xaomi Mi A2 heeft geen hoofdtelefoonaansluiting en geen mogelijkheid om een SD-kaart te plaatsen. Dus weet waar je aan begint. Ik zou zelf kijken naar een Motorola G6 Plus of een Nokia 5.1 plus, mits je geen bezwaar hebt aan slechts 32 GB opslag.

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 04-11 11:36
Misschien een Xiaomi Mi 8 Lite? https://www.belsimpel.nl/xioami-mi-8-lite/64gb-zwart
Die heeft een grotere accu dan de Mi A2. Als je liever stock Android hebt kun je beter voor de A2 gaan.

Als je het niet erg vind om hem uit China te importeren dan valt de Huawei Honor Play ook nog binnen je budget.

En anders kan een Nokia 6.1 Plus ook nog. Die is beter dan de door @Verwijderd genoemde Nokia 5.1 Plus, en is hier op de V&A voor €175 te krijgen (V&A aangeboden: Nokia 6.1 Plus Wit)

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

@tiemen18 `Wat vind je belangrijk?

- Prijs?
- Camera?
- Scherm?
- Langdurige software updates?
- bouwkwaliteit?

De Mi A2 Lite is vanaf onder de 140 euro een scherpe aanbieding.

| live and give like no one else |

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@tiemen18 zoals andere ook al aangeven bevat je openingspost momenteel wel erg weinig informatie. Zou je die dus willen aanvullen met de vragen die hierboven allemaal gesteld worden.
Pagina: 1