Hallo,
Ik heb laatst een nieuwe pc samengesteld alles ging goed met het installeren, ik heb alle drivers zover ik weet, schone Windows installatie enz.
Toch komt er laatst zomaar ineens een BSOD. soms staat er SYSTEM_THREAD_EXCEPTION_NOT_HANDLED, soms KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED en soms staat er nog iets maar die is maar 1 of 2 keer voorgekomen in een periode van 3 tot 4 dagen en weet ik zo gauw niet meer. Ik heb geen flauw idee wat dit veroorzaakt ik heb mijn pc al een keer gereset met een schone installatie van Windows opnieuw maar niks is verholpen.
Iemand enige ideeën wat dit kan veroorzaken en hoe dit op te lossen?
Systeem:
Moederbord: MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon AC
Processor: Intel core i5-8600K
Koeling: MasterAir MA610P
Geheugen: Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz
Voeding: MasterCooler MasterWatt 750
Opslag: samsung 860 Evo 500G (hierop staat windows) en Toshiba DT01ACA100 1TB
Grafische kaart: Zotac Geforce gtx 1050TI OC
Behuizing: Sharkoon TG5 RGB
Windows versie: Pro
Ik heb laatst een nieuwe pc samengesteld alles ging goed met het installeren, ik heb alle drivers zover ik weet, schone Windows installatie enz.
Toch komt er laatst zomaar ineens een BSOD. soms staat er SYSTEM_THREAD_EXCEPTION_NOT_HANDLED, soms KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED en soms staat er nog iets maar die is maar 1 of 2 keer voorgekomen in een periode van 3 tot 4 dagen en weet ik zo gauw niet meer. Ik heb geen flauw idee wat dit veroorzaakt ik heb mijn pc al een keer gereset met een schone installatie van Windows opnieuw maar niks is verholpen.
Iemand enige ideeën wat dit kan veroorzaken en hoe dit op te lossen?
Systeem:
Moederbord: MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon AC
Processor: Intel core i5-8600K
Koeling: MasterAir MA610P
Geheugen: Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz
Voeding: MasterCooler MasterWatt 750
Opslag: samsung 860 Evo 500G (hierop staat windows) en Toshiba DT01ACA100 1TB
Grafische kaart: Zotac Geforce gtx 1050TI OC
Behuizing: Sharkoon TG5 RGB
Windows versie: Pro
[ Voor 22% gewijzigd door KINGSJONNIE op 04-01-2019 14:04 ]