Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.
Probeer het eens om de USB headset aan te sluiten op de PS4 zelf. Als dit werkt kun je een verleng kabel kopen en die gewoon gebruiken.bluesbrother schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:28:
Wij hebben onlangs een PS4 gekocht voor zoonlief en hadden al een headset met standaard USB aansluiting.
De PS4 controller heeft een mini usb aansluiting.
Ik ben nu al eent tijdje op zoek naar een oplossing om de headset aan te sluiten op de controller. Kennelijk wil dat niet werken met een adaptor en moet ik een nieuwe headset kopen met een minijack stekker.
Weet iemand hier een betere en goedkopere oplossing dan de bestaande USB headset weggooien en gedwongen zijn om een nieuwe te kopen?
☻/ Please consider the environment before printing anything
/▌
/ \ <-- This is Bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
1 Direct op de usb poort van de PS4. Werkt alleen als de headset compatible is met de PS4.
2 D.m.v. de 3.5mm jack op de controller. (mini usb aansluiting is voor opladen)
Aansluiten via 3.5mm jack op console d.m.v. usb verloop
https://www.bol.com/nl/p/...ps4-e-d/9200000079922130/
[ Voor 9% gewijzigd door Mr. Blonde op 04-01-2019 12:39 ]
1. Hij is kennelijk niet compatible met de PS4 wel geluid, niet kunnen chatten met anderen.Major Pain sld schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:33:
Er zijn 2 manieren om je headset aan te sluiten.
1 Direct op de usb poort van de PS4. Werkt alleen als de headset compatible is met de PS4.
2 D.m.v. de 3.5mm jack op de controller. (mini usb aansluiting is voor opladen)
Aansluiten via 3.5mm jack op console d.m.v. usb verloop
https://www.bol.com/nl/p/...ps4-e-d/9200000079922130/
2. Dit is precies verkeerd om van wat nodig is. Headset is normaal USB en moet naar minijack.
Daar heb ik nog geen adaptor voor kunnen vinden.
Het lijkt erop dat we niet anders kunnen dan weer een nieuwe headset kopen.

Thanks anyways.
Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.
Anoniem: 93248
standaard oortjes van b.v. je Samsung telefoon zijn best prima. iPhone oortjes versturen helaas een constante pieptoon door de mic.bluesbrother schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 21:50:
[...]
1. Hij is kennelijk niet compatible met de PS4 wel geluid, niet kunnen chatten met anderen.
2. Dit is precies verkeerd om van wat nodig is. Headset is normaal USB en moet naar minijack.
Daar heb ik nog geen adaptor voor kunnen vinden.
Het lijkt erop dat we niet anders kunnen dan weer een nieuwe headset kopen.![]()
![]()
![]()
Thanks anyways.
Mocht je geld gaan uitgeven dan kan ik je de Sony Gold Headset aanraden. Ik heb deze nu al een tijd in gebruik en bevalt prima, daarnaast heb ik ook een jaar of 6-7 zijn voorganger gehad en die was ook goed. Grootste voordeel van deze headsets is de optie om de balans tussen chat/sound te wijzigen op de headset zelf (ipv via menu)
Qua comfort was de oude wel beter maar de geluidskwaliteit is van beide echt goed.
Mocht je niet veel geld er aan willen besteden dan kun je ook gewoon een headsetje oppikken bij de Action/Tiger
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 93248 op 05-01-2019 01:28 ]
[ Voor 12% gewijzigd door YakuzA op 05-01-2019 10:18 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Anoniem: 93248
Bij mijn Slim zat alleen dat enkele oortje met mic. Die is prima voor chat maar voor de rest niet echt goed.YakuzA schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 10:08:
@bluesbrother Er zitten ook standaard oortjes bij je ps4 in de verpakking.