Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:53
Kwam dit tegen en hoop echt dat het echt zou zou werken:
https://twitter.com/evleaks/status/1080870489990590464

Als dit niet te duur is kan dit wel mijn volgende telefoon worden.
Vind dit wel een hele mooie manier hoe het werkt. Beter dan dat het naar binnen inklapt als een boek, al moet het scherm wel goed bestendig zijn voor krassen.

[ Voor 3% gewijzigd door Calamor op 04-01-2019 12:25 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:31
Titel aangepast, kom maar door met meer geruchten rondom dit toestel, als het inderdaad zo goed werkt als in dit korte filmpje dan is het zeker interessant!

Ik ben zelf wel benieuwd naar de dikte van het geheel in gevouwen toestand en wat voor accu (of accu's..?) ze erin weten te stoppen.. als je een 3 dubbel scherm moet voorzien van stroom, en de ruimte is beperkt door het vouwbare design, dan kan het snel klaar zijn.. aan de andere kant, ze zouden er zomaar 3 accu's in kunnen stoppen :)

Strava

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:21

13art

Moderator Mobile
Dit opent wel een compleet nieuwe markt. Zo zouden er bijvoorbeeld ook opvouwbare screenprotectors moeten komen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Klinkt heel goed.. Ik kwam het ook tegen van xiaomi, samsung en lg..

De vraagprijs voor die van samsung is 1500 dollar, startend.

Natuurlijk is xiaomi beter voor je portemonnee, maar ik verwacht niet dat het een telefoon van 500 euro zal zijn. Zeker niet als je ziet dat de xiaomi telefoon nog geavanceerder is dan die van samsung.

Hele mooie ontwikkeling, en ik hoop dat het qua prijs mee valt.. Toch ben ik bang, aangezien het een revolutionair iets is, dat dat kan tegenvallen.