Tjoeri schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 11:59:
[...]
Je trekt allerlei conclusies die totaal niet kloppen en geen raakvlak hebben met de realiteit.
De "jaloezie" waar je het over hebt is niet aanwezig, het is het ongemak van werken met twee verschillende systemen in een design omgeving.
In de vorige situatie 2 jaar eerder ben ik assertief geweest, dezelfde vragen gesteld en ben ik er achter aan gegaan en zo mijn spullen gekregen.
Je gehannes over "no-urgency" is ook onterecht, aangezien dit twee complete verschillende bedrijven zijn en ik dienstverlend was voor mijn huidige bedrijf en verschillende it en facility structeren heb meegemaakt. Mijm huidige bedrijf heeft geen enkel idee hoe mijn proces toen was.
Je aanteigingen over dat ik jaloers en een zeurkous zou zijn lomp en getuigen van het feit dat je de situatie inschat zonder er vragen over te stellen. Don't be that guy.
Deze assertiviteit kwam absoluut niet naar voren, gezien ook de vragen en opmerkingen van medetweakers. Dát ga je niet verhullen, ondanks je aangepaste OP.
Daarnaast is het gebrek aan urgency wél aanwezig, anders had je een concreet antwoord gekregen, maar ze schepen je af met 'het moet maar even', zonder iets concreets te benoemen. Maar hé, wie houd je voor de gek? Aan mij hoef je niets te bewijzen hoor, het zou me aan mijn derrière oxideren.
Je hebt zeer tegenstrijdige verhalen opgehangen, continu incomplete informatie gegeven. Maar goed, afsluitende, je hebt de OP volledig aangepast, ik zal wel een gevoelige snaar geraakt hebben dan, ook gezien het uitgebreide verweer naar mijn persoon. Je kan op je teentjes getrapt zijn, maar zie het als een wijze les. Het beeld heb je meer dan bevestigd.
Doei hè