Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FragDAnvers
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13-11 22:42
Heb al even gezocht maar niks gevonden van topic (of gewoon over gekeken)

Ik zoek dus een mediaspeler voor aan men TV.

Wat moet hij kunnen ?
- 4k afspelen
- Eventueel rechtstreeks downloaden van nieuwsgroepen (moet niet maar is goed meegenomen)
- Netflix afspelen
- Mogelijkheid tot rj45 (eventueel met stick)
- externe schijf aan kunnen hangen.

Iemand tips ?

Liefst (indien mogelijk) onder de 100 euro.

Alvast bedankt !

https://www.twitch.tv/fragdanvers

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-11 20:31

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Downloaden van nieuwsgroepen = illegaal = hier niet toegestaan.

On-topic: Gebruik een Pi, werkt prima.

• mark_vs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:31
Luchtbakker schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 08:48:

Downloaden van nieuwsgroepen is niet illegaal.

• mkroes
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:17
Pi is 'maar' full hd..
nvidia shield of een dune 4k

• FragDAnvers
Luchtbakker schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 08:48:

Downloaden van nieuwsgroepen is NIET illegaal.
Pi speelt geen 4k af.

Toch bedankt voor de moeite ;)

• Luchtbakker

Luchtbakker

mark_vs schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 08:50:
[...]

Downloaden van nieuwsgroepen is niet illegaal.
Jij wilt zeggen dat als je mediaspeler advies zoekt en je iets van nieuwsgroepen wilt downloaden je geen illegale content gaat binnenharken? 8)7

• FragDAnvers
Luchtbakker schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:00:
[...]

Jij wilt zeggen dat als je mediaspeler advies zoekt en je iets van nieuwsgroepen wilt downloaden je geen illegale content gaat binnenharken? 8)7
Nee hoor :)

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:11

TDB

PSN: TDBtje

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:25
Hij kan toch ook Linux distro's gaan downloaden? Het is niet per definitie illegaal. 4k films downloaden is wel illegaal, maar waar staat geschreven dat dat zijn plan is? ;)

Ik zou een htpc in elkaar zetten. Kun je volledig customize naar wat jij wil :)

Bijv een simpele i3 desktop ergens vandaan halen. GTX1050 erin en gaan. Deze kaart heb je nodig voor alle 4k content van Netflix zo uit m'n hoofd.

Edit: nm, onder de 100 euro gaat dit niet lukken.

[ Voor 34% gewijzigd door spokje op 04-01-2019 09:10 ]

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:39
Lijst van Netflix met compatible apparaten voor 4k.

https://help.netflix.com/en/node/13444

Krijg het idee dat je eerder aan een 200,- moet denken voor 4k netflix dan 100,-.

Kom uit bij Nvidia shield tv wat het beste in de buurt komt van wat je wilt.
pricewatch: Nvidia Shield TV (16 GB, 2017) 16GB

Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000

• Luchtbakker

Luchtbakker

spokje schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:04:
Hij kan toch ook Linux distro's gaan downloaden?
Waarom zou je een betaald abonnement nemen op nieuwsgroepen om Linux distro's binnen te halen als je ze gratis van diverse sites kunt downloaden? 8)7

En daarnaast, waarom zou je op een mediaspeler Linux distro's binnen willen halen?

Doe aub niet zo dom, je weet net zo goed als ik dat hier geen legale bedoelingen mee zijn. Een mediaspeler + nieuwsgroepen zijn 99,99999% van alle gevallen nooit legale bedoelingen mee. En ik durf mijn leven er op te zetten dat het bij TS niet anders is. ;)

• FragDAnvers
Luchtbakker schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:14:
[...]

Waarom zou je een betaald abonnement nemen op nieuwsgroepen om Linux distro's binnen te halen als je ze gratis van diverse sites kunt downloaden? 8)7

En daarnaast, waarom zou je op een mediaspeler Linux distro's binnen willen halen?

Doe aub niet zo dom, je weet net zo goed als ik dat hier geen legale bedoelingen mee zijn. Een mediaspeler + nieuwsgroepen zijn 99,99999% van alle gevallen nooit legale bedoelingen mee. En ik durf mijn leven er op te zetten dat het bij TS niet anders is. ;)
Kan allemaal heel goed zijn, maar dan moet je niet zeggen dat nieuwsgroepen downloaden illegaal is..
Wat ik vraag is perfect legaal, wat ik ermee ga doen boeit toch helemaal niet ?

• Luchtbakker

Luchtbakker

FragDAnvers schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:15:
[...]

Kan allemaal heel goed zijn, maar dan moet je niet zeggen dat nieuwsgroepen downloaden illegaal is..
Wat ik vraag is perfect legaal, wat ik ermee ga doen boeit toch helemaal niet ?
Nieuwsgroepen staan net als torrents niet voor niets onder vuur. Vrijwel alles wat er staat is illegaal. En voor het spul wat er legaal staat neem je geen abonnement want dat kun je gewoon via tig sites downloaden.

Je gaat niet een abonnement nemen om het gemak legaal spul van nieuwsgroepen af te halen, dat geloof ik echt niet.

• FragDAnvers
Luchtbakker schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:22:
[...]

Nieuwsgroepen staan net als torrents niet voor niets onder vuur. Vrijwel alles wat er staat is illegaal. En voor het spul wat er legaal staat neem je geen abonnement want dat kun je gewoon via tig sites downloaden.

Je gaat niet een abonnement nemen om het gemak legaal spul van nieuwsgroepen af te halen, dat geloof ik echt niet.
We snappen het ondertussen..
Het gaat hier wel over aankoopadvies omtrent een mediaspeler, niet over wat ik ga downloaden via nieuwsgroepen.

• Niet_Jan_Jaap
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21-11 12:05
Wat jij wil kan alleen niet voor dat budget helaas. FHD of 4K netflix + downloaden, dan ben je vrij snel gelimiteerd tot custom HTPC, kan je denk ik voor rond 400 klaar zijn.

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:25
Luchtbakker schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:14:
[...]

Zo, ik zal de volgende keer even erbij zeggen dat ik wat sarcasme/humor in m'n post verwerkt heb. Prachtig dit :D 8)7

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Je vraag om aankoopadvies in een tech-subforum. Normaliter zou ik je topic verplaatsen, echter:

DIt topic zit in een grijs gebied, mede doordat je aangeeft de mediaspeler niet te gaan gebruiken voor het downloaden van illegale videocontent, terwijl je wel vraagt om een variant van deze functionaliteit.

Tevens vraag je om een 'mediaspeler'. Deze speelt audiovisuele media af, welke doorgaans wel zeker illegaal zijn via nieuwsgroepen. We kunnen gaan discussieren over wat je er wel/niet mee gaat doen, maar de combi van mediaspeler + nieuwsgroepclient maakt dit te dubieus, je geeft namelijk ook niet aan wat je er wél mee gaat downloaden.

Ga dus op zoek naar een 4K mediaspeler en vwb de nieuwsgroepen: wellicht kun je daarvoor nog je Raspberry gebruiken. Met wat simpel onderzoek kom je daar zo uit. ;)

Deze gaat op slot :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.