Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroemBroem
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-04 15:56
Hallo,

Vroeg mij af of iemand ervaring heeft met deze low budget watercooler en overclocken? :)

Ik zou graag informatie willen weten over Temps, Microvoltage's en uiteraard snelheden :9

Alvast bedankt mede Tweakers! _/-\o_

Groetjes Broem

Broemert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-09 15:23

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Al eens op google gekeken? Want ik kom (op je voltage's na) bijna alle antwoorden al tegen: http://www.tomshardware.c...464/corsair-h45-good.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

De eerste vraag die standaard is: wat heb je zelf voor een moeite gedaan, en wat heb je gevonden. Google lijkt mij best makkelijk, maar kan mij vergissen?

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undeepdiver
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
dit is GOT home of the ugly ones...:-)

De meeste PC problemen zitten tussen het scherm en de stoel...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

@undeepdiver

GOT is the home of "De gratis helpdesk van Nederland"

....of toch niet...

:D

[ Voor 13% gewijzigd door millman op 04-01-2019 20:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• undeepdiver
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
Voor iemand die Latijn spreekt en op zijn avatar zet een beetje weinig inzet... ik zeg slot erop..

En Jeroen ouwe man de beste wensen..:-)

De meeste PC problemen zitten tussen het scherm en de stoel...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroemBroem
Nou bedankt voor niks, stelletje verzuurde muppets.

Broemert

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

@BroemBroem
Beste man, zo gaat dat nu eenmaal. Een beetje eigen inzet is VERPLICHT! Zie het algemeen beleid. Lees het eens door, best verhelderend: Het algemeen beleid

Niet echt verzuurd, wel een beetje moe van vaak inzetloze topics in deze sectie. Mag best wat van gezegd worden. Doorgaans ben ik degene die 3x zoveel tijd in een topic terug steekt als de TS aan zijn topic heeft besteed. En met 4000+ forumreacties heb ik wel enig recht van spreken over inzet lijkt me.

Kortom, maak een goede topicstart en je krijgt alle hulp die je wensen kan + meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroemBroem
Beste milman,

Dat is een beste aanname, dat ik zelf nog geen onderzoek verricht heb. ( Want dat heb ik wel, duh, anders had ik geen topic gemaakt )

Ik lees online veel conflicterende berichten met het overclocken van de 3770K ( En de meeste zijn ook nog bench resultaten met temps die alleen Air cooled zijn )

Efin, een forum is waar men een vraag stelt die van hem of haar van belang is. Dit is mijn eerste topic wat ik ooit op Tweakers heb geplaatst, en meteen mijn laatste.

Ik ben lid van OC.net en Tom's hardware of Hardware Canucks ben ik ook wel vaak te vinden.
Maar ik dacht laat ik het eens bij de NL community in de groep gooien..

Nou, deze zinloze, en gefrustreerde slecht gebaseerde reactie's hebben mij erg teleurgesteld.
Dit zijn de kinderachtige, en arrogante reactie's die ik verwacht op een Website cq Forum zoals 'GeenStijl'

Efin, ik ga hier verder geen tijd dan wel aandacht aan besteden. Vind het wel erg jammer.

Broemert

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 5erveD
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-07 15:41
Er zit hier onder de mensen behoorlijk wat kennis vwb overclocken die graag gedeeld word.
Maar ik moet toegeven dat wat Millman aangeeft ook bij mij speelt.

Als er een kort en bondig bericht geplaatst wordt met hoe doe ik dat, geef info!
Zonder enige uitleg over wat je zelf eventueel snapt of gedaan hebt kan ik tegenwoordig weinig energie opbrengen om weer een heel verhaal te tikken over bepaalde instellingen en methodes over overclocken.
Gewoonweg, omdat als ik dat 9 van de 10 wel doe, je niks meer van de TS hoort of er niet eens een bedankje komt.
Kijk, dat hoeft in eerste instantie ook niet maar het demotiveert om elke keer om mijn ramplank een epos op te stellen over OC.

OCN (overclock.net) is een prima site. Tom's hardware ben ik zelf niet zo van maar is natuurlijk ook prima.
Er staat nu een prachtig artikel op van Allen over XOC ( extreem overclocken)

https://www.tomshardware....Wc77nTk0hsjdSN44mMpne9Swk

Ik denk dat als je vraag nogmaals stelt en aangeeft wat je zelf weet en wat je gebruikt hebt om bepaalde instellingen te testen en hoe je tot die instellingen komt. Welk bord en bios je gebruikt. Welke latjes en instellingen. Er vast wel hulp en advies komt ;)

[ Voor 7% gewijzigd door 5erveD op 06-01-2019 11:14 . Reden: artikel van Allen toegevoegd ]

Pagina: 1