Review gekregen zonder transactie

Pagina: 1
Acties:
  • 1.299 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arthurhoeke
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 29-04 23:11
Hi,

Een tijd geleden wilde ik een moederbord verkopen waarop ik van @ShockWave_Omega een reactie kreeg. Aangezien ik een aantal dagen nadat de advertentie online stond op vakantie was gegaan kon ik niet snel reageren. Hiervoor gaf @ShockWave_Omega mij een slechte review terwijl wij uiteindelijk ook niet gehandeld hebben. Hier heb ik een dag nog een discussie over gehad met hem, maar het erbij neergelegd omdat er altijd wel azijnpissers zijn. Nu ik opnieuw een moederbord aan het verkopen ben krijg ik te horen van @Oh hell no dat een review achterlaten zonder transactie eigenlijk helemaal niet mag. PM:
Hey,
Ik zag dat je een negatieve beoordeling op je profiel hebt.
Deze kun je als het goed is gewoon direct weg laten halen hier: V&A Feedback
Er mag namelijk niet beoordeeld worden zonder dat er een deal gesloten is tussen de twee partijen (Wijziging User Review - Geldermalsen Ramon M, zie bericht van de Admin). Je bent overigens voor zover ik weet ook niet verplicht om (binnen een bepaalde tijdsperiode) op alle berichtjes te reageren.
Dus graag zou ik deze review weg willen laten gaan als het kan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:54

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Klopt, en bij deze dus verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-07 10:47
Tja of je had kunnen aangeven dat je weinig tijd had (nog niet eens joh ik ben op vakantie) dan had ik niet hoeven wachten (dagen) want dan was ik verder gaan kijken. Heeft niks met azijnpissen te maken. Dan had je een bedankt en succes met de verkoop gehad. Ik was met spoed opzoek naar een bord..

Btw ik neem aan dat ik mag en kan reageren gezien ik ben getagt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-10 10:19
ShockWave_Omega schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 07:18:
Tja of je had kunnen aangeven dat je weinig tijd had (nog niet eens joh ik ben op vakantie) dan had ik niet hoeven wachten (dagen) want dan was ik verder gaan kijken. Heeft niks met azijnpissen te maken. Dan had je een bedankt en succes met de verkoop gehad. Ik was met spoed opzoek naar een bord..

Als je spoed hebt moet je bij een winkel gaan kopen, dan heb je het dezelfde of de volgende dag in huis.
Je hebt te maken met mensen, niet met een webshop die afhankelijk is van verkoop.

TS is misschien vergeten dat de advertentie nog online stond, of vergeten dit er even bij te zetten.
maar om dan meteen een beoordeling te geven omdat iemand niet reageert is gewoon van jou probleem, iemand anders zijn probleem maken.
Okee het is misschien niet netjes, maar er staat nergens dat het verplicht is binnen xx-uur te reageren.

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig hoe dat mensen dingen goedkoper willen halen bij andere particulieren en dan dezelfde service verwachten als in een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-07 10:47
Verwijderd schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:24:
Grappig hoe dat mensen dingen goedkoper willen halen bij andere particulieren en dan dezelfde service verwachten als in een winkel.
Waarom een duurder nieuw product kopen om iets te testen als het goedkoper kan via V&A? Garantie doe ik het niet voor. Dezelfde service... tja dat ligt blijkbaar aan de Tweaker die je aanschrijft.
Ik zelf vind snelle reacties prettig. Geef zelf ook snelle reacties..(streef binnen x uur of iig zelfde dag te reageren). Zelfde service als een winkel.. tja had een tijdje terug iemand die een processor bij me kocht bleek niet goed te werken (kon hem zelf niet testen want ja geen bord met dat socket) daarna netjes geld terug over gemaakt en de processor zelfs weer netjes terug gehad.

Lijkt me vanuit mijn kant een uitstekende service.. Neem aan dat jij het ook prettig vind snel contact te hebben met de verkopende partij en netjes je spullen (werkend) geleverd te krijgen?

Het is een gevalletje "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet". Als ik een weekendje weg ben of een halve dag dan meldt ik dat richting de koper. Het is dan aan de koper om te beslissen of die wil wachten of niet. Ik heb vanuit Arthur geen melding (ja toen het te laat was) gehad dat ie er niet zou zijn of even geen tijd had om het te versturen. Was dat wel gemeld was er niets aan de hand geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave_Omega schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 07:18:

Je hebt gelijk dat het niet netjes is dat er niet goed gecommuniceerd wordt, maar de regel is dat je iemand pas een beoordeling mag geven als een transactie afgerond is. Als iemand niet binnen enkele dagen op mij reageert dan zoek ik vrolijk verder. Bovendien weet je helemaal niet wat de reden is dat iemand niet reageert. Misschien is er wel een ongeluk gebeurd en moet TS om wat voor reden dan ook met spoed naar het ziekenhuis. Geen transactie is geen beoordeling.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2019 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicKip
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 24-09 09:06
ShockWave_Omega schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:41:
[...]

Waarom een duurder nieuw product kopen om iets te testen als het goedkoper kan via V&A? Garantie doe ik het niet voor. Dezelfde service... tja dat ligt blijkbaar aan de Tweaker die je aanschrijft.
Ik zelf vind snelle reacties prettig. Geef zelf ook snelle reacties..(streef binnen x uur of iig zelfde dag te reageren). Zelfde service als een winkel.. tja had een tijdje terug iemand die een processor bij me kocht bleek niet goed te werken (kon hem zelf niet testen want ja geen bord met dat socket) daarna netjes geld terug over gemaakt en de processor zelfs weer netjes terug gehad.

Lijkt me vanuit mijn kant een uitstekende service.. Neem aan dat jij het ook prettig vind snel contact te hebben met de verkopende partij en netjes je spullen (werkend) geleverd te krijgen?

Het is een gevalletje "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet". Als ik een weekendje weg ben of een halve dag dan meldt ik dat richting de koper. Het is dan aan de koper om te beslissen of die wil wachten of niet. Ik heb vanuit Arthur geen melding (ja toen het te laat was) gehad dat ie er niet zou zijn of even geen tijd had om het te versturen. Was dat wel gemeld was er niets aan de hand geweest.
Wat heeft het ermee te maken dat jij goede service levert. En daarnaast weet je totaal niet wat er aan de hand is, voor hetzelfde geld was hij niet op vakantie maar verongelukt oid. verdient hij dan een negatieve review?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave_Omega schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:41:
[...]

Dat is ook precies de reden dat ik mn spullen in een winkel haal.

Werkende spullen binnenkrijgen....? Heb laatst en CPU teruggestuurd gekregen......?

Cool story bro. Het gaat er hier om dat je een negatieve recentie achterlaat bij een particulier die alleen later dan dat jij dat wou antwoord gaf???? =Equals= Azijnpisser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:54

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zullen we even stoppen met deze discussie? Zie ook topicwarning.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.