Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech Z906 vast op input 5 en aux

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:26
Ik heb nu reeds een jaar of 5 een Logitech Z906 sound speaker. Deze werkte de afgelopen jaren uitstekend maar is sinds kort problemen gaan vertonen. Er is geen geluid en de console staat vast op input 5 en aux (LEDs branden). Verder kan ik hem zo'n 24u zonder stroom zetten en dan werkt het meestal even (niet voor lang).

Na zelf wat te zoeken een en ander gevonden online met gelijkaardige problemen, maar nergens een duidelijke oplossing. Nu ken ik zelf ook niet veel van electronica en hoop daarbij hulp te krijgen van jullie. Ik heb de subwoofer (waar onder andere de PSU in zit) open gemaakt. Maar op het eerste zicht niets speciaals te zien. Geen opgezwollen of "geëxplodeerde" condensator te bespeuren.

Foto's kan ik maken indien nodig, ik vraag me af wat ik eerst en vooral moet proberen/testen. De console zelf ziet er nog prima uit (nog niet vanbinnen gekeken). De kabel waarmee 'ie vast zit op de subwoofer al enkele malen opnieuw ingeplugd, maar dit help niets.

Alvast bedankt!