Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internetten, YouTube, maar vooral game
Wat mag het systeem gaan kosten?
2 a 3K zal genoeg moeten zijn lijkt me
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles nieuw op toetsenbord en muis na
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles van CPU tot monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
zou mij niet zoveel uitmaken, in het verleden altijd msi gpu gehad en intel CPU en mobo asus maar ben inpreciepe niet merk gebonden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil bf5 op ultra kunnen spelen op een resolutie van 1440P.
Ga je overklokken?
Als het moet dan doen we dat.
Wat verwacht je van ons? tja zie door de bomen het bos niet meer en wil graag een nieuwe pc hebben met daarbij een monitor. Mijn oude pc is nu echt aan vervanging toe ( 3570k met sli gtx 660ti) hiermee word bf5 een goor drama
Kort samengevat, help deze man aan een nieuwe game pc met monitor zodat hij weer heerlijk kan game.
Internetten, YouTube, maar vooral game
Wat mag het systeem gaan kosten?
2 a 3K zal genoeg moeten zijn lijkt me
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles nieuw op toetsenbord en muis na
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles van CPU tot monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
zou mij niet zoveel uitmaken, in het verleden altijd msi gpu gehad en intel CPU en mobo asus maar ben inpreciepe niet merk gebonden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil bf5 op ultra kunnen spelen op een resolutie van 1440P.
Ga je overklokken?
Als het moet dan doen we dat.
Wat verwacht je van ons? tja zie door de bomen het bos niet meer en wil graag een nieuwe pc hebben met daarbij een monitor. Mijn oude pc is nu echt aan vervanging toe ( 3570k met sli gtx 660ti) hiermee word bf5 een goor drama
Kort samengevat, help deze man aan een nieuwe game pc met monitor zodat hij weer heerlijk kan game.