Hoi allen , Ik loop tegen een probleem aan bij het gebruik van de iTunes software.
Mijn vraag
Ik gebruik iTunes voor het aankopen van muziek. Voornamelijk houdt ik alle nieuwe nummers van de top 40 bij in mijn archief. omdat ik mijn muziek niet in iTunes afspeel maar in de auto en een ander programma converteer ik ze in iTunes naar MP3 formaat op de hoogst mogelijke kwaliteit. Sinds enkele weken werkt dat helaas niet altijd meer juist . Normaal klik je de liedjes in de bibliotheek (purchased) aan en druk je in het menu (bestand) op de optie converteren en dan MP3 versie aanmaken. vervolgens worden de geselecteerde liedjes in mp3 versie gemaakt . Echter als ik dat op dit moment doe dan wordt er slechts 1 liedje geconverteerd en dat is dan ook geen liedje dat geselecteerd was. kortom het gaat niet goed . Maar waar het mis gaat kan ik niet achterhalen. Weet 1 van jullie wellicht waar ik dit probleem kan oplossen ?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Software : ITunes 12.9.2.6 draai ik op windows 10
Hardware : Dell inspiron 15 (5000 ) Core i5 8 gb Ram
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-Heel af en toe werkt het wel ( waarom weet ik dus niet )
-meermaals computer opnieuw opgestart
-iTunes geüpdatet
-iTunes herinstallatie uitgevoerd.
Mijn vraag
Ik gebruik iTunes voor het aankopen van muziek. Voornamelijk houdt ik alle nieuwe nummers van de top 40 bij in mijn archief. omdat ik mijn muziek niet in iTunes afspeel maar in de auto en een ander programma converteer ik ze in iTunes naar MP3 formaat op de hoogst mogelijke kwaliteit. Sinds enkele weken werkt dat helaas niet altijd meer juist . Normaal klik je de liedjes in de bibliotheek (purchased) aan en druk je in het menu (bestand) op de optie converteren en dan MP3 versie aanmaken. vervolgens worden de geselecteerde liedjes in mp3 versie gemaakt . Echter als ik dat op dit moment doe dan wordt er slechts 1 liedje geconverteerd en dat is dan ook geen liedje dat geselecteerd was. kortom het gaat niet goed . Maar waar het mis gaat kan ik niet achterhalen. Weet 1 van jullie wellicht waar ik dit probleem kan oplossen ?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Software : ITunes 12.9.2.6 draai ik op windows 10
Hardware : Dell inspiron 15 (5000 ) Core i5 8 gb Ram
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-Heel af en toe werkt het wel ( waarom weet ik dus niet )
-meermaals computer opnieuw opgestart
-iTunes geüpdatet
-iTunes herinstallatie uitgevoerd.
500 WP Zn shine 2x250 wp micro omvormer ZW & 500 WP Zn shine 2x250 wp micro omvormer NO . 18x160 WP TSMC ZZO