Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Hallo,

Mijn tablet deel ik met mijn zoontje van 7 welke een beperkt account hierop heeft.
De apps voor hem deed ik altijd voor hem downloaden en dan via Instellingen/Cloud en acounts/Gebruikers toevoegen aan zijn beperkte acount (Zie plaatje) Hierdoor werden ze op zijn acount zichtbaar. Echter sinds een android update komen de nieuw gedownloade apps niet meer in de lijst terecht. Hoe kan ik de apps aan zijn beperkte acount toewijzen?

Alvast bedankt,
Remko

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EbPzqd7.jpg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:22

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@RemkoDJ je openingspost voldoet momenteel niet aan helemaal aan de wensen / eisen die we er aan stellen. Zo kan ik niet zien wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Zou je dat dus willen toevoegen aan je openingspost?

Dat gezegd hebbende. Kan het niet zijn dat de functionaliteit sinds de update 'kapot' is. En heb je dus al een factory reset gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1206826

Beste remco,

Wij hebben precies hetzelfde probleem. Heb jij al een oplossing gevonden toevallig?

Alvast bedankt, Susanne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:22

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 1206826 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 20:23:
Wij hebben precies hetzelfde probleem. Heb jij al een oplossing gevonden toevallig?
Welkom op Tweakers.

Zoals ook in mijn vorige post staat is het nodig om eerst wat eigen onderzoek te doen, wat heb jij dus al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldvanOphem
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 22-02 19:51
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Opnieuw opstarten gaf geen verbetering. Er zijn nog geen nieuwe updates beschikbaar. Een Factory reset is mij te rigoreus.
Is dit een Samsung-probleem, of voor heel Google?
Ik heb al wel een family account proberen op te zetten, maar daar heb je een creditcard voor nodig. Die heb ik niet en zal ik ook niet nemen. Ik heb hierover nog wel contact met google gezocht, maar tot op heden geen antwoord gekregen.
Ik hoop dat jullie zo wel wat genoeg info hebben om ons hier verder mee te helpen.

Arnold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1244278

Hallo
Heeft iemand de oplossing al? Nieuwe apps worden ook bij mij niet toegevoegd aan het beperkte profiel van mijn kind. Ik heb geprobeerd een nieuw beperkt profiel aan te maken maar dan komt geeneen gedownload spel meer mee. Alleen standaardapps.

Daarna heb ik ook geprobeerd via vanuit link een profiel aan te maken en die te koppelen aan een gewone gebruiker maar dat kon niet. Dan moet ik mijn eigen Google account verwijderen van de tablet.
Ik heb een galaxy tab a 2016.
Er zijn geen updates beschikbaar.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet. Alvast bedankt.
Groeten Caroline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuffy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:24
Anoniem: 1244278 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 22:14:
Hallo
Heeft iemand de oplossing al? Nieuwe apps worden ook bij mij niet toegevoegd aan het beperkte profiel van mijn kind. Ik heb geprobeerd een nieuw beperkt profiel aan te maken maar dan komt geeneen gedownload spel meer mee. Alleen standaardapps.

Daarna heb ik ook geprobeerd via vanuit link een profiel aan te maken en die te koppelen aan een gewone gebruiker maar dat kon niet. Dan moet ik mijn eigen Google account verwijderen van de tablet.
Ik heb een galaxy tab a 2016.
Er zijn geen updates beschikbaar.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet. Alvast bedankt.
Groeten Caroline
Moet je deze nieuwe apps niet eerst onder je eigen account/profiel aanzetten , vervolgens overschakelen naar het beperkte account en ze daar nog eens aanzetten ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen0774
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 01-10-2020
Ik heb eerst de kids-stand app geinstalleerd en ingesteld. Daarna waren bij de instellingen van het beperkt profiel ineens ook alle andere apps zichtbaar. Het beperkt profiel is nu weer te gebruiken zoals voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-03 13:59
Ik ben benieuwd hoe het probleem is opgelost.

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik een beperkt account aanmaakt kan ik enkel de standaard apps activeren voor dit account. Geen van mijn eigen geïnstalleerd apps staan er tussen.

Ook na installeren van de kids-stand app zoals hierboven is aangegeven werkt het nog niet.

Ook apps die ik heb geïnstalleerd nadat het beperkt account is geactiveerd komen niet in de lijst te staan.

Het lijkt een issue te zijn op de Galaxy Tab A 2016.

Wat ik nog kan bedenken is dat ik mijn geïnstalleerde apps moet toestaan om voor meerdere gebruikers geïnstalleerd te worden (zoals je dat bij Windows ook aangeeft) maar dat zie ik nergens terug bij Android.

Iemand anders nog ideeën? Een volledige fabrieksreset zie ik niet zitten.

Gr
Stan
Pagina: 1