Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benprint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 16:20
Mijn vraag
:na gebruik van een een paar maanden werkt de zoek functie niet meer. Als ik binnen de verkenner wat wil zoeken lukt dit prima maar, Als ik bijvoorbeeld word opstart en dan bij via een document wil zoeken op de pc gebeurd er niets. Het zelfde geldt voor outlook 365 invoegen bijlage, dan rechtsboven in zoeken ik kan wel in het zoekvenster typen maar er gebeurd niets .

Relevante software en hardware die ik gebruik

windows server 2016 standaard 32 gb geheugen 6 thin clients via een rdp connectie

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

opnieuw indexeren update's die mogelijk verbandhouden met dit probleem opnieuw geinstaleerd .
Dit werdt namelijk geadviseerd in mijn zoektocht op google en microsoft.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Welke Office versie? Neem even aan 2016 ivm O365 abbo. Er staat mij iets bij dat een bepaalde update wat met de zoekfunctie van Windows deed waardoor het op sommige plekken of juist met Office 2016 niet meer werkte. Bron heb ik zo even niet bij de hand, maar het is iets om als combinatie naar te zoeken. Het was redelijk recent.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Je kunt sfc /scannow proberen via Command Prompt, er is onlangs een Windows update uitgekomen die o.a. problemen met zoeken in Outlook veroorzaakt, kan alleen KB-nummer zo even niet meer achterhalen.

Het was een van de Security rollups voor december.

[ Voor 27% gewijzigd door McWolf82 op 04-01-2019 16:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waar draait Office dan? Op de RDS-server?

Heb je wel Windows Indexing en Windows Search aan staan per user? Maak je dan ook gebruik van roaming profiles en/of de correcte EDB-opties? Zijn je trusted locations nog wel goed bekend binnen IE en binnen de Office 2016 GPO's? Werkt zoeken wel buiten Office 2016?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof