Aan mijn computer met een 1070 hangt een HD monitor en een 4K tv. Ik wil graag dat alle content in HD op de monitor en in 4K op de tv te zien is. In Windows kan ik op mijn tv ook alleen voor HD kiezen. Kan je je computer op twee verschillende resoluties laten werken?
Ja.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Ja, als je meerdere desktops gebruikt. Spiegelen gaat dan niet werken
Send me your gameboys
Dat hangt af van hoe je je TV aansluit, die moet dan wel met een 4K/60Hz aansluiting aangesloten zitten (DP/HDMI2.0).
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Wat bedoel je met meerdere desktops? Desktop uitbreiden? Dat is onhandig omdat de schermen in verschillende kamers staan.Joran schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 14:29:
Ja, als je meerdere desktops gebruikt. Spiegelen gaat dan niet werken
Komt iets als https://support.microsoft...etup-is-easy-in-windows-7 je bekend voor? Dat werkt ook zo ongeveer in elke Windows sinds Windows '98 en kan je dus 2 schermen aansturen in dezelfde of andere resolutie.michielvz schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:45:
[...]
Wat bedoel je met meerdere desktops? Desktop uitbreiden? Dat is onhandig omdat de schermen in verschillende kamers staan.
Maar, ik snap je topic/vraag niet? Je topic begint met "Ik wil graag dat alle content in HD op de monitor en in 4K op de tv te zien is" maar nu zeg je dat ze in 2 verschillende kamers staan; wat wil je nu precies dan? Zijn de monitor en TV wel tegelijk aangesloten op de PC?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ja, beide zijn aangesloten op de pc. De monitor via DVI, de tv via HDMI-UTP-HDMI.
@michielvz, wat is dat voor HDMI>UTP>HDMI oplossing? Welk apparaat gebruik je daarvoor?michielvz schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:25:
Ja, beide zijn aangesloten op de pc. De monitor via DVI, de tv via HDMI-UTP-HDMI.
Testing, one, two ...
Een Ebode HDBT600. Zie mijn review voor meer info.
1) Dat ding kan sowieso geen 4k@60hz.
2) je moet hem als los scherm aansturen, niet als mirror van je andere monitor, want dan kun je geen andere resolutie dan die je monitor kiezen. Dus ja, je gebruikt hem als uitbreiding van je desktop.
2) je moet hem als los scherm aansturen, niet als mirror van je andere monitor, want dan kun je geen andere resolutie dan die je monitor kiezen. Dus ja, je gebruikt hem als uitbreiding van je desktop.
Pagina: 1