Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dokman
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06-2022

Dokman

PSN = dokman100

Topicstarter
Hallo Alle,

Ik heb een Android TV.

Als ik google home op mijn telefoon zet Moto G5 Plus. en dan zet start netflix op tv.
Dan gaat hij netflix niet starten maar youtube en kan krijg ik een raar filmpje.

Alles wat ik zeg tegen google home gaat via youtube.
ben al 2 dagen aan het zoeken maar kan het niet vinden.

Kan een van jullie mijn helpen.

PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-10 21:33
Wat is de commando dat je aan Google Home verteld? Het is misschien beter als je "via Netflix, via Youtube" etc. toevoegd zodat Google Home via het juiste kanaal iets afspeelt.

• Dokman
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06-2022

Dokman

PSN = dokman100

Topicstarter
Heb ik gedaan, Google zegt dat het volgende.

Sorry, Ik kan Netflix nog niet afspelen op android TV. Probeer je android TV-Afstandbediening te gebruiken.

Dis zo als ik dat lees gaat dat dus niet werken.

PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:48
Google home is doet nogal raar over het algemeen zeker in het Nederlands. Bij mij zegt de assistent vaak precies wat er moet gebeuren en dan dat het niet lukt.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:07
Netflix op Android TV werkt inderdaad nog niet. Dat komt waarschijnlijk omdat niet de normale Netflix app geïnstalleerd staat, maar een aangepaste versie.

• RoytjuhV
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Bij mij werkt dit, "Open Netflix app op Sony".

Hiervoor moest ik wel eerst de naam van de tv aanpassen (Android TV instellingen).
Pagina: 1