PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Wat is de commando dat je aan Google Home verteld? Het is misschien beter als je "via Netflix, via Youtube" etc. toevoegd zodat Google Home via het juiste kanaal iets afspeelt.
Heb ik gedaan, Google zegt dat het volgende.
Sorry, Ik kan Netflix nog niet afspelen op android TV. Probeer je android TV-Afstandbediening te gebruiken.
Dis zo als ik dat lees gaat dat dus niet werken.
Sorry, Ik kan Netflix nog niet afspelen op android TV. Probeer je android TV-Afstandbediening te gebruiken.
Dis zo als ik dat lees gaat dat dus niet werken.
PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Google home is doet nogal raar over het algemeen zeker in het Nederlands. Bij mij zegt de assistent vaak precies wat er moet gebeuren en dan dat het niet lukt.
Netflix op Android TV werkt inderdaad nog niet. Dat komt waarschijnlijk omdat niet de normale Netflix app geïnstalleerd staat, maar een aangepaste versie.
Bij mij werkt dit, "Open Netflix app op Sony".
Hiervoor moest ik wel eerst de naam van de tv aanpassen (Android TV instellingen).
Hiervoor moest ik wel eerst de naam van de tv aanpassen (Android TV instellingen).
Pagina: 1