Microsoft brengt Surface Pro 6 en Laptop 2 volgende maand in

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 12:18
nieuws: Microsoft brengt Surface Pro 6 en Laptop 2 volgende maand in Nederlan...

@arnoudwokke

In het artikel worden m3/128GB/4GB en i5/128GB/4GB configuraties van de SP6 vermeld, maar deze bestaan niet. De laagste configuratie is i5/128GB/8GB, welke dan weer mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-10 20:59

arnoudwokke

Redacteur
@Loller1 Thanks, er was idd een foutje ingeslopen; de i5 is idd 8GB. Maar de m3/4GB-configuratie bestaat echt en dat weet ik omdat ik hem uit de tabel van Microsoft uit de mail heb gehaald. Ik zuig helaas geen Surface-producten uit de dikke duim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:18
Ik was ook wel verbaast om de m3/128GB/4GB variant te zien. Deze valt zowel bij MS US als MS NL niet te configureren.

=edit=
Ik vind het ook een beetje storend dat de drie verschillende modellen in één tabel zijn gezet. Logischer lijkt het mij als ieder apparaat een eigen tabel krijgt; de verschillende modellen zijn toch niet onderling vergelijkbaar.

[ Voor 50% gewijzigd door Ramon op 03-01-2019 13:51 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 12:18
Er is wel een tijdje geweest dat sommige de Surface Pro 2017 m3 variant als een SP6 aan het verkopen waren (wat het niet was), maar tenzij Microsoft om een of andere reden een m3 variant speciaal voor Nederland gaat maken gaat die tabel waarschijnlijk gewoon fout zijn. Ze hebben zo een model nog nooit aangekondigd. Misschien dat dat dan tegen maart veranderd, maar tot dan lijkt het me eerder een vergissing aan Microsofts kant.

[ Voor 23% gewijzigd door Loller1 op 03-01-2019 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Ik ben het nieuws in de gaten aan het houden betreft tablets om op te kunnen werken. Ik werk veel met Photoshop en Illustrator en wil daar ook graag in blijven werken. De iPad pro 2018 is een hele interessante optie om op locatie te kunnen werken. Mijn werk computer is middels een Windows gebaseerd systeem. Met een groot cruved Dell scherm en een 27" Cintiq waar ik op illustreer.

Nu zoek ik dus een systeem waarmee ik wat flexibeler kan werken en bij wijze van spreken even naar het park kan gaan en daar wat schetsen. Of de omgeving na kan tekenen. Of een project in illustrator verder uitwerken of live te schetsen bij een meeting. Waarom niet! Toch?

Maar.. kan ik de surface pro 6 ook op mijn vaste werkplek aan mijn PC hangen die veel krachtiger is en schakelt de surface pro dan over als een 2e monitor?

[ Voor 3% gewijzigd door RoyK op 15-02-2019 10:19 ]

Mijn portfolio op Instagram