Beste leden,
ik ben op zoek naar een externe monitor, als uitbreiding van mijn Macbook pro 13 inch.
Ik lees vanalles maar wil specifiek zo goed mogelijk de retina-displaykwaliteit behouden.
Ik ben dus benieuwd op welke manier ik dus het best uitvoer en welke monitor hierbij aansluit.
Graag dus concrete voorstellen of info omtrent het maken van connectie (thunderbolt, (mini)-displayport,hdmi), resolutie, ...
Ik zoek een monitor
Specifiek voor een MB Pro Retina 2015, ?
Wat is je budget?
Max/Rond €300
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merk, liefst een zo goed mogelijk behoud van de retina-kwaliteit.
Laat me ook gerust weten op welke connectiemanieren ik de beste overgang maak.
Voorlopig maak ik gebruik van hdmi, maar de connectie hapert soms.
Ik lees veel over (mini)displayport, dus ik vermoed dat dit ook een optie zal zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk thuisgebruik + zakelijk; excel, internetten, grafieken behandelen. Voorkeur voor 24/27 inch
Dank bij voorbaat!
ik ben op zoek naar een externe monitor, als uitbreiding van mijn Macbook pro 13 inch.
Ik lees vanalles maar wil specifiek zo goed mogelijk de retina-displaykwaliteit behouden.
Ik ben dus benieuwd op welke manier ik dus het best uitvoer en welke monitor hierbij aansluit.
Graag dus concrete voorstellen of info omtrent het maken van connectie (thunderbolt, (mini)-displayport,hdmi), resolutie, ...
Ik zoek een monitor
Specifiek voor een MB Pro Retina 2015, ?
Wat is je budget?
Max/Rond €300
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merk, liefst een zo goed mogelijk behoud van de retina-kwaliteit.
Laat me ook gerust weten op welke connectiemanieren ik de beste overgang maak.
Voorlopig maak ik gebruik van hdmi, maar de connectie hapert soms.
Ik lees veel over (mini)displayport, dus ik vermoed dat dit ook een optie zal zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk thuisgebruik + zakelijk; excel, internetten, grafieken behandelen. Voorkeur voor 24/27 inch
Dank bij voorbaat!