Regelmatig lees ik topics waarin iemand advies vraagt in een bepaalde situatie. Vaak ben ik dan benieuwd naar de uitkomst: welk advies de TS heeft opgevolgd en of dat heeft gewerkt. Het gebeurt helaas regelmatig dat de TS nooit meer reageert of dat er een pagina's lange discussie tussen andere gebruikers ontstaat, terwijl ik vooral benieuwd ben naar de eerstvolgende post van TS. Je bent dan heel lang aan het scrollen en zoeken, terwijl dat soms voor niets is. Zeker op je mobiel is de TS met alleen een rood pijltje moeilijk te herkennen.
Bovenaan topics staan tegenwoordig al handige 'quickfilters' bij 'Toon posts'. Is het mogelijk om daar 'alleen TS' aan toe te voegen? Je ziet dan alleen de berichten van TS en dan kan je snel zien of er ooit een antwoord is gekomen.
Bovenaan topics staan tegenwoordig al handige 'quickfilters' bij 'Toon posts'. Is het mogelijk om daar 'alleen TS' aan toe te voegen? Je ziet dan alleen de berichten van TS en dan kan je snel zien of er ooit een antwoord is gekomen.