Vraag

• Fromz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:07
Ik zoek een?
Tablet of laptop

Wat is je budget?
Zo min mogelijk, max 250.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zoek iets enkel en alleen om tijdens reizen Netflix te kijken (offline en online via WiFi) en om een visueel programma als Zwift te draaien tijdens het indoor fietsen.

Wat heb je zelf al gevonden?
[i]Samsung tab a10, lenovo tab 4. Zijn er nog andere goede alternatieven?

Kwa laptops zit je voor dit budget echt aan de onderkant, weet dan ook niet of dat überhaupt zin heeft.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De genoemde tablets zijn uit een recente test op HWi als "goed" uit de bus gekomen voor dat geld.

Meer dan dat heb ik er niet echt over te zeggen; anders dan dat je mogelijk nog bij Medion kan kijken alhoewel ik niet heel erg onder de indruk ben van hun update-beleid.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
De Samsung tab A, zowel de oude 10.1 als nieuwe 10.5, ondersteunt geen HD Netflix, de Lenovo tab 4 ook niet. De Widevine DRM L1 patch ontbreekt waardoor ze op 540p blijven steken. Dit geldt ook voor alle Medion tablets die Max aanhaalt. Allemaal geen goede tablets voor jou dus.

Als je echt veel Netflix kijkt zou ik uitwijken naar de Huawei Mediapad M5 Lite. Deze is bij Amazon momenteel 239 euro, al fluctueert de prijs wel dagelijks. Deze tablet kan wel 1080p Netflix weergeven en lijkt me voor jouw gebruik zeker de beste keuze: pricewatch: Huawei MediaPad M5 Lite (3GB ram) Wifi Grijs

• BartjeAmsterdam
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 23-07 18:04
540p ipv 1080p op een 10 inch scherm is voor mij geen issue. Heb zelf sinds een paar weken de tab A 10.5 2018 (64 GB met 4 GB werkgeheugen) en Netflix ziet er gewoon goed uit.

64GB/4GB kost nu 299 bij de Mediamarkt.

[ Voor 10% gewijzigd door BartjeAmsterdam op 12-01-2019 12:25 ]