Overzicht goeie monitors

Pagina: 1
Acties:
  • 379 views

Vraag

• darkangel456
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-12-2023
Mijn vraag
Is er in dit Videokaarten & Beeldschermen forum gedeelde ook een monitor overzicht, waar je goed advies uit kunt halen?

Er zijn bepaalde filters die ik gebruik bij de pricewatch, maar als ik dan weer ga kijken bij de reviews wordt mijn mening over een monitor soms keihard weer naar beneden gehaald.

vanaf 24" t/m 30"×3840x2160 (4K)×DisplayPort

Was eens aan het kijken naar een 4K geschikt scherm met dunne rand en mooie heldere kleuren en kwaliteit voor een nieuwe eye finity setup. 1 bij 3. (links naar rechts).

Alle reacties

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:59
Review's bij producten zijn opzich redelijk handig, maar het zou bij mij niet beekdalen of ik het wel of niet koop.

Iemand zal veel eerder een negatief review geven als het product tegenvalt, niet is wat ze hadden verwacht of kapot is dan dat het een product is waar ze super tevreden over zijn.

Mijn advies, ga langs bij een winkel, kijk en beoordeel daar en als je het goed vind koop je het daar ook. 😉

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-01 16:23

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Ik zou niet te blind staren op reviews, maar ze wel meenemen in je overweging.
Ga naar een winkel en bekijkt het product. Stel; tig reviews zeggen dat een scherm te blauw is en jij vind het in de winkel wel meevallen, dan is dat geen minpunt meer.

Staat er in reviews dat het product vrij snel kapot gaat, dan zou ik hier wel erg op letten.

kortom; houd je hoofd erbij en beoordeel elke situatie op zich of het voor jou van toepassing is.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kan je iets met https://nl.hardware.info/...ijn-de-beste-4k-monitoren ? Het artikel is recent bijgewerkt met nieuwere modellen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• darkangel456
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-12-2023
Bedankt allemaal voor de reacties. Hier kan ik wel mee verder. Enige nadeel is dat de meeste minotors die ik op het oog heb al niet in een winkel staan.

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-01 17:41
Als je een budget 4k scherm zoekt raad ik de Philips 276E8VJSB Zwart aan, 280 euro voor een 27" 4k monitor. Er zitten geen fancy features bij zoals freesync of HDR maar voor de prijs kan je dat eigenlijk niet verwachten

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.