Ik ga een Terratec DMX x-fire 1024 met waarschijnlijk een Videologic Sirocco Crossfire 3D aanschaffen. Kan ik er dan later nog een aparte dolby decoder aanhangen?
Jawel, dan moet je die decoder aan je digitale uitgang hangen en dan de analoge 5.1 uitgang aansluiten, maar dat kan alleen als je ook kan inschakelen dat de bas via de front speakers gaat. Anders heb je geen bas tenzij je een andere sub koopt.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Ik heb overigens ook een vraag over de X-Fire.
(Niet gaan lachen of zo, want ik weet niet hoe onwaarschijnlijk die vraag is.)
Is de X-Fire uitgerust met een DAC van meer dan 16-bit?
De reden waarom ik hiernaar vraag is vanwege de MAD plugin (heb even geen link bij de hand), die de standaard MP3 plugin van Winamp kan vervangen. Die schijnt geoptimaliseerd te zijn voor geluidskaarten met DAC's die 24bit ondersteunen. Zelfs de SB-Live heeft dat niet.
Ik heb het idee dat de X-Fire het ook niet zal hebben, kon het nergens vinden. Maar misschien dat iemand hier uitsluitsel over kan geven (en hoewel slightly OT, eventueel een goedkoop alternatief kan geven over een kaart die dat WEL ondersteunt maar wel een beetje betaalbaar is
) .
De reden waarom ik hiernaar vraag is vanwege de MAD plugin (heb even geen link bij de hand), die de standaard MP3 plugin van Winamp kan vervangen. Die schijnt geoptimaliseerd te zijn voor geluidskaarten met DAC's die 24bit ondersteunen. Zelfs de SB-Live heeft dat niet.
Ik heb het idee dat de X-Fire het ook niet zal hebben, kon het nergens vinden. Maar misschien dat iemand hier uitsluitsel over kan geven (en hoewel slightly OT, eventueel een goedkoop alternatief kan geven over een kaart die dat WEL ondersteunt maar wel een beetje betaalbaar is
Volgens mij niet, maar ze hebben wel een duurder model die iets van 24/96 in hun naam hebben. Ik vermoed dat die wel die 24 bits dac hebben. Prijs was wel meer richting de 500 piek.Ik weet niet wat jij betaalbaar noemtOp maandag 23 juli 2001 00:43 schreef motown het volgende:
Ik heb overigens ook een vraag over de X-Fire.
misschien dat iemand hier uitsluitsel over kan geven (en hoewel slightly OT, eventueel een goedkoop alternatief kan geven over een kaart die dat WEL ondersteunt maar wel een beetje betaalbaar is) .
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant