Toon posts:

TD voor socket A

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even geinformeerd over een tweaking device voor socket A en het bleek later ook al bij 'news' bij de oc-shop te staan.

De PK-OCK7/EV6 is over ongeveer 2 weken te krijgen bij de oc-shop, ik weet nog niet hoe duur hij wordt, misschien kan iemand anders mij daar meer over vertellen, ik had het gevraagt in een reply aan de shop, maar nog geen antwoord gekregen.

Verwijderd

Het stelt gewoon je multiplier hardwarematig in.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op zondag 22 juli 2001 21:29 schreef Quadrizz het volgende:
Ik heb even geinformeerd over een tweaking device voor socket A en het bleek later ook al bij 'news' bij de oc-shop te staan.

De PK-OCK7/EV6 is over ongeveer 2 weken te krijgen bij de oc-shop, ik weet nog niet hoe duur hij wordt, misschien kan iemand anders mij daar meer over vertellen, ik had het gevraagt in een reply aan de shop, maar nog geen antwoord gekregen.
ik neem aan dat je de review hebt gelezen?

IS trouwens misschien best een handig dingetje voor m'n MSI K7T Pro.. :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 21:43 schreef Tampie2000 het volgende:

ik neem aan dat je de review hebt gelezen?
Ja, hoezo? :?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op zondag 22 juli 2001 21:54 schreef Quadrizz het volgende:

[..]

Ja, hoezo? :?
dan weet je toch al hoe die werkt??? :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Het was ook niet echt een vraag, ik had in een ander topic gevraagd of er een tweaking device voor socket A was, ik kon alleen een voor slot A vinden.

Ik wou dus alleen even melden dat hij er is en eventueel mensen vragen of het goed en makkelijk werkt.

Weet nu wel meer: de prijs wordt ongeveer 100,- ik ben ook wel bereid om er meer te bestellen voor andere gegadigen, scheelt in de rembourskosten.

Mail of ICQ even als iemand geinteresseerd is.

Verwijderd

warom wil je dat ? (tenzij je de MP niet kan instellen op je mobo inderdaat)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
ik ben wel geintresseerd.... wat zijn eigenlijk de rembours kosten bij oc shop?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een goedkoop moederbordje (M807) waar niets op in te stellen valt, niet met jumpers en ook niet in de BIOS.

De rembourskosten zijn 25,-, vandaar dat het misschien wel de moeite is om dat met meerderen te doen.

Ik zal de oc-shop even in de gaten houden en dan als ze er zijn weer een draadje openen voor mensen die ook willen bestellen.

Un4GiveN: Ik schrijf jou ICQ nummer alvast even op.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
geld is niet zo'n probleem... ik bestel dan zelf wel. en anders moet je het alsnog naar al die anderen opsturen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, is goed.

Ik heb je net een bericht via icq gestuurd, check je dat even of heb je hem ergens anders voor nodig?

Verwijderd

Ik vind dat eigenlijk best duur 100 gulden voor zo'n device... Als je honderd gulden meer betaald voor een processor, is ie ook meteen een stuk sneller.. (Duron 700 -> Duron 900) of (Thunderbird 850 -> Thunderbird 1200)... bron: Pricewatch..

Verwijderd

Topicstarter
Wat die Duron betreft heb je wel gelijk, maar dat is nou net de lol dat je 100,- en misschien wel meer uitspaard.(als je hem hoger dan 900 krijgt)

Wat de Athlon betreft, de ahtlon 1200 is 329,-, dus een verschil met het kopen van de TD van 229,-, dus dat zie ik niet.

Het moet dan dus ook een socket A zijn, voor slot A is er de TD2 voor 71,-
Pagina: 1