Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

waar goed op te letten bij aanschaf 2e hands (Oled) TV?

Pagina: 1
Acties:

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ik kan een mooie Oled TV (modeljaar: 2017) overnemen van een Tweaker.
Dit is echter de allereerste keer dat ik een TV 2e hands ga overnemen, normaliter koop ik dit soort electronica liever nieuw, maar ik betaal bij deze oled TV ongeveer 50% van de retailprijs.

Wat zijn zoal de belangrijkste zaken waar ik op moet gaan letten? Behalve dan dat ie t gewoon doet :P

thanks

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Zorgen dat je wat media van Youtube afhaalt waardoor je kunt beoordelen of het scherm last heeft van burn-in.
De kleuren rood, magenta, oranje en geel (volledig scherm gevuld), maken dat duidelijk.

Let verder op. De retail prijs zegt helemaal niets bij de verkoop van een gebruikte Oled TV, ze worden, mits je goed je ogen de kost geeft, ruim daaronder nieuw te koop aangeboden.

[Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2

Ook niet buiten beschouwing laten dat LG regelmatig cashback periodes heeft, waarbij er honderden €'s als korting bij aankoop van een nieuwe TV wordt gegeven.

Testing, one, two ...

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
hardware-lover schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:30:
Zorgen dat je wat media van Youtube afhaalt waardoor je kunt beoordelen of het scherm last heeft van burn-in.
De kleuren rood, magenta, oranje en geel (volledig scherm gevuld), maken dat duidelijk.

Let verder op. De retail prijs zegt helemaal niets bij de verkoop van een gebruikte Oled TV, ze worden, mits je goed je ogen de kost geeft, ruim daaronder nieuw te koop aangeboden.

[Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2

Ook niet buiten beschouwing laten dat LG regelmatig cashback periodes heeft, waarbij er honderden €'s als korting bij aankoop van een nieuwe TV wordt gegeven.
Thanks voor de goede tips!

€900/€1000 is toch wel echt mijn maximum prijs voor een TV. Maar wellicht is dan toch nog even doorsparen een beter idee...

Ik zal het door jouw gelinkte topic eens goed doorlezen

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:27

Sick Nick

Drop the top!

De 55" modellen worden regelmatig nieuw verkocht voor niet veel meer dan dat, dus tenzij je een 65" zoekt dan is €1000 voor een 2ehands 55" van nu bijna 2 jaar oud niet ideaal. De 2019 modellen worden volgende week tijdens CES geintroduceerd dus je kan ook de 2018 modellen tegen flinke kortingen kopen de komende maanden.